کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

تعمیر و نگهداری کانکس

تعمیر و نگهداری کانکس

تعمیر و نگهداری کانکس : بحثی که پس از خرید محصول بیشتر مطرح می شود تعمیر و نگهداری  کانکس می باشد ، یکی از مواردی که در انتخاب شرکت کانکس سازی  جهت خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید ، خدمات پشتیبانی ، تعمیر و نگهداری کانکس می باشد.

تعمیر و نگهداری کانکس

تعمیر و نگهداری کانکس

طول عمر مفید کانکس ها

هر کانکس با توجه به هدفی که برای آن ساخته می شود دارای طول عمر متفاوتی می باشد که در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم :

جنس مواد اولیه مورد استفاده

نقش مواد اولیه ای که در ساخت کانکس مورد استفاده قرار داده می شود بسیار مهم و حیاطی می باشد. طبیعتا استفاده از مواد اولیه نامرغوب باعث کاهش طول عمر کانکس ها خواهد شد.

محل استفاده کانکس ها

به دلیل استفاده از فلزات و مواد اولیه مختلف فرسایش پذیر در ساخت کانکس محل استفاده آن ها نقش مهمی در طول عمر آن ها دارد ، برای مثال کانکس و یا کانتینری که در منطقه بارانی قرار دارد ، طول عمر کمتری نسبت به کانکسی که در مناطق خشک مورد استفاده قرار می گیرد ، دارد .

نوع کانکس ها

در میان انواع کانکس ها نیز با توجه به موارد استفاده ، طول عمر آن ها فرق دارد ، برای مثال طول عمر کانکس هایی که با آب و رطوبت سروکار دارند (مثل کانکس سرویس بهداشتی , کانکس حمام , کانکس آشپز خانه ) نسبت به کانکس های اداری و مدیریتی ، کمتر است. لذا هم در ساخت و هم در بخش تعمیر و نگهداری کانکس ها باید به این موارد نیز توجه داشته باشیم

تعمیر و نگهداری کانکس در آربی کانکس

آربی کانکس با تجربه ای طولانی در زمینه طراح و ساخت انواع کانکس ، با در دست داشتن انواع متریال ها و مواد اولیه کانکس ها ، اقدام به تعمیر و نگهداری کانکس و سرکشی دوره ای به آن ها را بر اساس اعلام نیاز مشتریان خود را  کرده است.
بدیهی است که هزینه های تعمیر و نگهداری کانکس ها بسیار پایین تر از خرابی و تعویض کانکس های مربوطه می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش محصول و یا سفارش تعمیرات و نگهداری می توانید با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.