کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

معیار های انتخاب کانکس


معیار های انتخاب کانکس

معیار های انتخاب کانکس : کانکس ها باتوجه به ابعاد و اندازه هایی که دارند ، کاربرد های متنوعی داشته و می توان از آن ها در مصارف گوناگون استفاده کرد.

معیار های انتخاب کانکس

اغلب استفاده کانکس ها در صنعت به صورت

می باشد.

استفاده از کانکس ها در موارد فوق الذکر چندین سال است که به صورت عمومی در جامعه رواج پیدا کرده و مشتریان زیادی داشته است ، از این رو آربی کانکس با تولید و ارائه انواع کانکس در ابعاد و اندازه های مختلف ، توانسته است نیاز اغلب مشتریان خود را در زمینه های مختلف رفع و برطرف سازد.

در این مقاله قصد داریم ، معیار های انتخاب کانکس توسط مشتریان را به صورت اجمالی توضیح دهیم ، با آربی کانکس همراه باشید.

معیار های انتخاب کانکس

نوع مصرف و کاربرد کانکس

هر مشتری کانکس خود را بر اساس نیازی که دارد انتخاب می کند ، کانکس های تولیدی در مجموعه آربی کانکس به صورت اختصاصی طراحی و ساخته می شوند ، از این رو بسیاری از موارد مورد نیاز کانکس ها به صورت پیش فرض داخل آن ها تعبیه شده و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری ، باقی موارد نیز به آن ها اضافه می گردد.

ابعاد و اندازه کانکس

کانکس ها در ابعاد و اندازه های کاملا متفاوت و متغیری طراحی و ساخته می شوند. اغلب نوع کاربری کانکس ها ، اندازه های آن ها را تعیین می کند (برای مثال کانکس های مسکونی ، ابعاد و اندازه های چند برابری نسبت به کانکس های سرویس بهداشتی دارند ) ولی در این زمینه نیز نیاز و سفارش مشتریان ، تعیین کننده ابعاد و اندازه کانکس های ساخته شده می باشند.

جنس و ساختار کانکس

نوع کاربرد کانکس ها ، شرایط جوی محل قرار گیری کانکس ها , سلیقه و نیاز مشتریان ، جنس کانکس ها و مواد اولیه مورد استفاده شده در آن ها را تعیین کرده و به صورت پیش فرض آربی کانکس از مواد اولیه استاندارد و عمومی برای طراحی و ساخت کانکس ها استفاده می کند. با اینحال تمامی موارد در ساخت کانکس ، متناسب باسلیقه مشتریان و کاربران قابل تغییر بوده و ساخت هر کانکسی در این مجموعه امکانپذیر می باشد.

امکانات داخلی کانکس ها

امکانات داخلی کانکس ها نیز همچون باقی مورادی که در بالا ذکر شد ، بیشتر به کاربرد کانکس ها بستگی داشته و اغلب نیاز های داخلی کانکس ها به صورت پیش فرض در داخل آن ها قرار داده می شوند. نیاز و سلیقه مشتریان در این مورد نیز تاثیر گذار بوده و می توان تمامی موارد و امکانات ارائه شده را به صورت کاملا اختاصی ارائه داد.

قیمت کانکس

قیمت کانکس ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و با توجه به مواد اولیه مورد استفاده ، ابعاد و اندازه کانکس ها ، نما سازی بیرونی و نمای داخلی کانکس ها ، امکانات ارائه شده در داخل کانکس ها ، و … محاسبه می گردد . سعی ما در مجموعه آربی کانکس بر کاهش قیمت ها ، افزایش راندمان و کارایی کانکس ها و جلب همیشگی رضایت کاربران می باشد.

علاوه بر مواردی که در بالا به برخی از آن ها اشاره شد ، معیار های انتخاب کانکس مختلفی وجود دارند. جهت مسب اطلاعات بیشتر ، سفارش و خرید محصول مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان نیز استفاده کنید.