کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

حمل و نقل کانکس

حمل و نقل کانکس

حمل و نقل کانکس : کانکس ها پس از طراحی و ساخته شدن برای مورد استفاده قرار گرفتن و جهت نصب به مکان موردنظر حمل و نقل می شوند . بعد از رعایت تمام نکات ساخت یک کانکس استاندارد حمل ونقل کانکس از مهمترین موارد این پروژه است که بایستی با دقت لازم انجام بگیرد تا کار حمل و نقل کانکس ها به آسانی صورت بگیرد .

لازم به ذکر است که کار حمل  و نقل با تریلی انجام می گیرد به این صورت که در گارگاه کانکس سازی  آربی کانکس , کانکس  به کمک جرثقیل بارگیری می شود و پس از آن بر روی تریلی قرار داده می شود و در ضمن پایه های شاسی کانکس ها باید به طور محکم بر روی کف تریلی بسته شوند تا در کار حمل و نقل  خللی ایجاد نشود . وزن و ابعاد کانکس در انتخاب وسیله برای حمل و نقل کانکس تاثیر به سزایی دارد .

حمل و نقل کانکس

حمل و نقل کانکس

حمل و نقل کانکس به محل مورد نظر مشتریان به دو روش زیر انجام می گیرد که در زیر به آن ها اشاره شده است :

روش های حمل و نقل کانکس

روش اول :

اول اینکه حمل و نقل کانکس و تخلیه ی آن  به عهده ی خود مشتری است

 روش دوم :

اما در روش دوم کار حمل و نقل و بارگیری و تخلیه ی آن به عهده ی شرکت آربی کانکس است که در هر دو مورد زیر کانکس  بیمه می شود تا در صورت بروز هر گونه حادثه و خسارتی به کانکس بیمه تمام خسارت ناشی از حادثه را پرداخت کند .

اندازه , وزن , ابعاد کانکس در کار هزینه ی حمل و نقل کانکس تاثیر به سزایی دارد زیرا باتوجه به وزن کانکس هزینه ی حمل و نقل از مشتری گرفته می شود و در ضمن طول مسیر مبدا یعنی از شرکت کانکس سازی تا مقصد مورد نظر مشتری یعنی جایی که کانکس بایستی به آنجا منتقل شود نیز در گرفتن هزینه از مشتری تاثیر گذار است .

شرکت آربی کانکس آماده ی ارائه خدمت در خصوص ساخت و حمل ونقل کانکس به شما مشتریان عزیز می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس , حمل و نقل کانکس, کانکس دست دوم  با مشاورین ما در آربی کانکس تماس حاصل نمایید .