کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس نمازخانه

کانکس نمازخانه

کانکس نمازخانه این روز ها از جمله پر کاربردترین کانکس ها به شمار می رود . به دلیل بالا بودن هزینه ی ساخت مساجد کانکس نمازخانه می تواند بهترین  جایگزین و گزینه ی انتخابی باشد . برای انجام فریضه ی نماز کانکس نماز خانه در مکان های مختلفی از جمله جاده های بین راهی و شهری، پارک ها ،  مکان های تفریحی و مذهبی ، رستوران ها ، اداره جات و .. نصب می شود .

کانکس نمازخانه

همچنین کانکس های نماز خانه مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته شده است . طراحی کانکس نماز خانه از زیبایی فوقع العاده ای برخوردار است که در اندازه ها و طرح های گوناگونی طبق سفارش مشتری ساخته می شود . کانکس نماز خانه همچنین قابل حمل و نقل می باشد و در صورت لزوم می توان آن را ازمکانی به مکان دیگر منتقل کرد . کانکس نماز خانه امکانات لازم برای یک نمازخانه  را داراست .

قیمت کانکس نماز خانه

قیمت کانکس نماز خانه با توجه به ابعاد و اندازه و مواد به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد . اگر دنبال خرید کانکس های نماز خانه هستید آن را با قیمت مناسب از شرکت آربی کانکس خریداری کنید .

جهت اطلاع از قیمت کانکس نماز خانه با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید

خرید کانکس نمازخانه

اگر به فکر خرید کانکس نماز خاانه هستید ابتدا با متخصصین ما در کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید و نوع و اندازه ی کانکس انتخابی خود را سفارش دهید . متخصصین ما در زمان کوتاه مدت ممکن آن را طراحی و ساخته و در محل دلخواه مشتری نصب خواهند کرد .
جهت خرید کانکس نمازخانه کافیست با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس نماز خانه

اگر به هر علتی دیگر مشتری نیاز به کانکس های نماز خانه ی خود نداشت شرکت آربی کانکس اقدام به خرید کانکس نمازخانه از مشتری با بالاترین قیمت می کند . رضایت مشتری مهمترین هدف کاری شرکت کانکس سازی آربی کانکس است .

جهت فروش کانکس نمازخانه با مشاورین شرکت آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

کانکس نمازخانه دست دوم

گروه آربی کانکس پس از خرید کانکس های نمازخانه از مشتری اقدام به تعمیر و بازسازی کانکس های  نمازخانه می کند و ان را با نام کانکس نمازخانه دست دوم به مشتریانی که تقاضای خرید کانکس دست دوم می کنند با کمترین قیمت به فروش می رساند .

برای خرید کانکس دست دوم با گروه آربی کانکس تماس بگیرید .

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس : نمای داخلی کانکس از مهمترین نکاتی است که مشتریان در طرح پیشنهادی ساخت کانکس به آن توجه می کنند .ابتدا قبل از سفارش و خرید کانکس اولین فکری که به ذهن می آید این است که نمای داخلی کانتینر و کانکس چگونه باید باشد .

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس آربی کانکس

نمای داخلی کانکس باید طبق سلیقه مشتری طراحی و ساخته شود و در ساخت آن بایستی از مواد اولیه درجه یک استفاده شود . استفاده از نمای داخلی مناسب برای یک کانکس علاوه بر جلوه ی زیبای کانکس دوام و ماندگاری بیشتری نیز به آن می بخشد .همچنین نمای داخلی کانتینر و کانکس به نوع استفاده از کانکس نیز بستگی دارد.

کف پوش ها , دیوار پوش ها , نمای داخلی سالن بسته به نوع کاربرد کانکس و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد است . نمای داخلی کانتینر و کانکس اکثرا از پی وی سی , ام دی اف , نمای کامپوزیت و .. با قیمت مناسب و کیفیت بالا ساخته می شود . دیواره ها , سقف , کف کانکس باید به گونه ای ساخته شود که هم مقاوم در برابر بلایای طبیعی باشد هم به آسانی قابل شستشو باشد .

مواد سازنده در طراحی و ساخت کانکس به نوع کاربرد و کارایی از آن ها بستگی دارد . نمای داخلی کانتینر و کانکس باید به گونه ای طراحی شده باشد که نمای داخلی زیبایی داشته باشد برای نمونه در سیم کشی و لوله کشی به داخل کانکس باید تمام نکات مربوط به داشتن جلوه ی زیبا برا نمای داخلی کانکس رعایت شود تا داخل کانکس از نمای زیبایی برخوردار شود .

ابعاد و اندازه ی نمای داخلی کانتینر و کانکس طبق سلیقه ی مشتری باید طراحی و ساخته شود برای مثال اگر ابعاد کانکس بزرگ باشد درب پنجره ها و کابینت ها وسرویس بهداشتی و تمام نمای داخلی کانکس نیز طبق اندازه ی آن ساخته می شود . ابعاد و اندازه ی نمای داخلی کانکس در قیمت کانکس تاثیر دارد .

کانکس خوابگاهی

کانکس خوابگاهی

کانکس خوابگاهی به کانکسی اطلاق میشود که در آن یک یا چند نفر جهت استراحت در آن مستقر می شوند. کانکس های خوابگاهی میتواند در ابعاد مختلف و بنا به درخواست خریدار اجرا شود، معمولا این کانکس ها در ابعاد۱۲، ۱۰، ۸ و۶ متری ساخته می شوند و میتواند شامل سرویس بهداشتی ، حمام و آبدارخانه نیز باشد.

 

کانکس خوابگاهی

کانکس خوابگاهی

کانکس خوابگاهی ویژگی ها و خصوصیات

اصولاً در کانکس خوابگاهی از تختخواب جهت رفاه حال پرسنل استفاده می شود، تعداد تختخواب های تعبیه شده در کانکس های خوابگاهی بستگی به ابعاد آن دارد، در مواردی از تختخوابهای دو طبقه نیز می توان استفاده کرد، قرار دادن تلویزیون ، میز و صندلی هم در کانکسهای خوابگاهی امکان پذیر می باشد، قرار دادن آبدارخانه در کانکس خوابگاهی بصورت کایبین مجزا یا بصورت اوپن بنابر درخواست خریداران محترم قابل ارائه بوده و کانکس خوابگاهی به طول ۱۲ متر میتواند به صورت ۲ و ۳ اتاقه یا حتی ۴ اتاقه نیز باشد ، تعداد اتاقهای کانکس خوابگاهی بستگی به درخواست متقاضی دارد، یا همچنین میتواند ۲ اتاقه با سرویس بهداشتی، حمام و آبدارخانه در پاگرد وسط باشد.

کانکس خوابگاهی بیشتر در سایت های پروژه های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، فرودگاه ها ، فضاهای توریستی ، مراکز نطامی و انتظامی ، شرکتهای عمرانی و احداث نیروگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مهمترین ویژگی کانکس خوابگاهی قابلیت حمل آنها و امکان جابه جایی شان از مکانی به مکان دیگر می باشد. در پروژه های ساختمانی هنگامی که پروژه به پایان میرسد کانکس های خوابگاهی را به پروژه جدید انتقال می دهند و می توان به جرات گفت که کانکس های خوابگاهی به صرفه می باشند.

امروزه در فضای رقابتی ، کیفیت به عنوان مهمترین موضوع مورد توجه خریداران تبدیل شده است ، به طوری که مسئولین محترم خرید اصلی ترین ویژگی انتخاب خود را بر پایه ی کیفیت قرار داده اند.

آربی کانکس مفتخر است با در اختیار داشتن کادر مهندسین مجرب و متخصص پر تلاش  و با بهره گیری از امکانات پیشرفته در کارخانه در کنار سال ها تجربه صنعت پیش ساخته میتواند با ارائه محصولات خود خدمات ارزنده و ویژه ای به متقاضیان خود ارائه دهد.

قیمت ، خرید و فروش کانکس خوابگاهی

خرید کانکس خوابگاهی و فروش کانکس خوابگاهی در مجموعه ی آربی کانتین با قیمت بسیار مناسب انجام شده و کانکس های خریداری شده به عنوان کانکس دست دوم به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت کانکس خوابگاهی با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

کانکس کارگری


کانکس کارگری

کانکس کارگری : این محصول شرکت آربی کانکس برا اسکان موقت و دائم کارگران در حوزه های فعالیتی مختلف می باشد ، که بر اساس نیاز میتواند به دو حالت کانکس کارگری ساکن ، یا کانکس چرخدار و متحرک طراحی شود ،

کانکس کارگری

کانکس کارگری

امکانات و ویژگی های کانکس کارگری

هدف از ساخت کانکس کارگری اسکان موقت ، یا دائم کارگران ساختمانی ، شرکتی و پروژه ای می باشد ، امکانات پیش فرض برای رفع نیاز های مختلف در این نوع کانکس ها تعبیه شده و به راحتی و با هزینه پایین می توان از این کانکس استفاده کرد.

قیمت , خرید و فروش کانکس کارگری

کانکس کارگاهی یا کانکس ارزان کارگری جهت استفاده در پروژه های سد سازی، پروژه های عمرانی، پتروشیمی، راه سازی و …. قرار میگیرد. قیمت کانکس کارگری بسته به نوع متریال و مواد اولیه مورد استفاده متغیر یوده و ابعاد و اندازه کانکس نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش کانکس ، قیمت کانکس کارگری و کانکس کارگری دست دوم، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی  : کانکس سرویس بهداشتی از پرکاربردترین کانکس ها در پروژه های کاری است .در ساخت کانکس سرویس بهداشتی از سرویس ها و نماهای مختلفی اعم از ایرانی و فرنگی استفاده شده است . کانکس های سرویس بهداشتی در انواع دو چشمه , سه چشمه , چهار چشمه و .. طراحی و ساخته می شود ,  امکانات داخلی کانکس سرویس بهداشتی از روشویی گرفته تا فن هواکش وجا صابونی و کف و پوشش کف نیز از جنس سرامیک و فایبر گلاس است .

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

  کانکس سرویس بهداشتی در مکان های عمومی , مسیرهای بین جاده ای , کارخانجات , پارک ها , پروزه های عمرانی , مکان های زیارتی , تفریحی و .. نصب می شود . چون اکثرا کانکس سرویس بهداشتی در خارج ازشهرومحل  پروؤه های عمرنی  نصب می شوند راه کاری مناسب برای بر طرف کردن نیازی های بهداشتی  افراد محسوب می شود .

این نوع کانکس طبق سفارش و نیاز مشتری می تواند در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و اجرا گردد . کانکس سرویس بهداشتی  طبق سفارش مشتری با توجه به محلی که در آن نصب می شود به صورت متحرک و ثابت در سایزهای مختلف ساخته می شود .

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

  • بدنه و کف کانکس سرویس بهداشتی از پروفیل های بادوام مطابق با استاندارد
  • جنس درب ورودی و خروجی  از آلومینیوم کوره ای رنگ
  • شامل تاسیسات کامل اعم از  لوله کشی وسیم کشی
  • کانکس سرویس بهداشتی مقاوم و بادوام جهت استفاده در مناطق زلزله زده
  • رنگ آمیزی  با متنوع ترین رنگ های روغنی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

از مهمترین خدماتی که شرکت آربی کانکس به جامعه کانکس کرده ساخت کانکس سرویس بهداشتی با استاندارد و کیفیت بسیار بالا بوده است . قیمت کانکس سرویس بهداشتی با توجه به تقاضای مشتری در انواع ابعاد, نما و مدل های مختلف متفاوت است . با توجه به مکانی که کانکس سرویس بهداشتی باید در آن نصب شود کانکس به صورت راه رو دار طراحی و ساخته می شود . برای اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی ابتدا بایستی طرح پیشنهادی خود را انتخاب کنید و سپس با مشاورین ما در شرکت کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت محصول انتخابیتان آگاه شوید .جهت اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس حاصل نمایید

خرید کانکس سرویس بهداشتی

برای خرید کانکس سرویس بهداشتی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید . کانکس سازن شرکت آربی کانکس آن را در کم ترین زمان طراحی و در محل انتخابی مشتری نصب می کنند . کانکس سرویس بهداشتی را می توان با کمترین هزینه خریداری کرد
جهت خرید کانکس سرویس بهداشتی با متخصصین آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس سرویس بهداشتی

همچنبن شما می توانید کانکس شرویس بهداشتی استفاده شده خود را با قیمت بالا به آربی کانکس به فروش برسانید. قیمت گذاری کانکس ها پس از بررسی و بازرسی کامل آن ها توسط کارشناسان آربی کانکس مشخص شده و پس از حصول توافق مبلغ خود را دریافت نمایید.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

پس از خرید کانکس از مشتریان ، نوبت به بازبینی و انجام تعمیرات لازم بر روی کانکس ها می رسد. کانکس های مذکور پس از انجام تعمیرات و اقدامات لازم تحت عنوان کانکس سرویس بهداشتی دست دوم به فروش می رسد. قیمت کانکس دست دوم در مقایسه با کانکس نو پایین تر بوده و برای بسیاری از کاربران و مشتریان توصیه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ئر رابطه با سفارش محصول ، اطلاع از قیمت ها و محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

کانکس چرخدار

کانکس چرخدار

کانکس چرخدار : یکی دیگر از محصولات پر مخاطب آربی کانکس ، کانکس چرخدار ، یا همان کانکس متحرک می باشد ، همانطور که از نام این کانکس نیز مشخص است ، کانکس چرخدار مجهز به چرخ هایی در زیر آن می باشد که امکان حرکت دادن آن را می دهد.

کانکس چرخدار

کانکس چرخدار

کانکس چرخدار آربی کانکس

کانکس چرخدار به دلیل امکان حرکت دادن آن دارای تنوع استفاده ای خیلی زیادی می باشد، از جمله موارد استفاده کانکس چرخدار می توان به :
  • سازمان ها و موسسات
  • بیمارستان ها
  • مراکز امداد و نجات
  • کانکس پلیس
  • بیمارستان های صحرایی
  • سازمان جهاد سازندگی
  • مدارس موسسات
  • پارک ها و مراکز تفریحی
  • کانکس های کارگاهی
  • مدیریت بحران
  • و…

قیمت کانکس چرخدار

قیمت کانکس چرخدار با توجه به موارد استفاده ای که به صورت اختصاصی برای آن طراحی شده ، مواد اولیه استفاده شده ، پلان کانکس و ابعاد و اندازه ی کانکس چرخدار محاسبه می شود ،

خرید کانکس چرخدار

جهت سفارش و خرید کانکس چرخدار می توانید با مشاورین ما در آربی کانکس تماس گرفته و محصول دلخواه خود را سفارش دهید ، خرید کانکس چرخدار از آربی کانکس با در نظر گرفتان معیار های مشتریان انجام میگیرد.

فروش کانکس چرخدار

فروش کانکس چرخدار با بالاترین قیمت ممکن به آربی کانکس ، در برخی از موارد مشتریان پس از استفاده از کانکس و رفع نیاز های خود ، دیگر نیازی به کانکس چرخدار ندارند ، از این رو ، آربی کانکس تصمیم دارد ، کانکس چرخدار مشتریان را با بالاترین قیمت ممکن خریداری کند.

کانکس چرخدار دست دوم

کانکس چرخدار دست دوم : پس از خرید کانکس چرخدار از مشتریان توسط آربی کانکس ، این کانکس ها مورد بررسی قرار گرفته و تعمیرات و اصلاحات لازم به صورت کامل بر روی آن ها انجام میگیرد، پس انجام اقدامات لازم، کانکس های مربوطه تحت عنوان کانکس چرخدار دست دوم ، یا همان کانکس دست دوم چرخدار ، و با کمترین قیمت ممکن تحویل مشتریان داده می شود.