کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس : نمای داخلی کانکس از مهمترین نکاتی است که مشتریان در طرح پیشنهادی ساخت کانکس به آن توجه می کنند .ابتدا قبل از سفارش و خرید کانکس اولین فکری که به ذهن می آید این است که نمای داخلی کانتینر و کانکس چگونه باید باشد .

نمای داخلی کانکس

نمای داخلی کانکس آربی کانکس

نمای داخلی کانکس باید طبق سلیقه مشتری طراحی و ساخته شود و در ساخت آن بایستی از مواد اولیه درجه یک استفاده شود . استفاده از نمای داخلی مناسب برای یک کانکس علاوه بر جلوه ی زیبای کانکس دوام و ماندگاری بیشتری نیز به آن می بخشد .همچنین نمای داخلی کانتینر و کانکس به نوع استفاده از کانکس نیز بستگی دارد.

کف پوش ها , دیوار پوش ها , نمای داخلی سالن بسته به نوع کاربرد کانکس و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد است . نمای داخلی کانتینر و کانکس اکثرا از پی وی سی , ام دی اف , نمای کامپوزیت و .. با قیمت مناسب و کیفیت بالا ساخته می شود . دیواره ها , سقف , کف کانکس باید به گونه ای ساخته شود که هم مقاوم در برابر بلایای طبیعی باشد هم به آسانی قابل شستشو باشد .

مواد سازنده در طراحی و ساخت کانکس به نوع کاربرد و کارایی از آن ها بستگی دارد . نمای داخلی کانتینر و کانکس باید به گونه ای طراحی شده باشد که نمای داخلی زیبایی داشته باشد برای نمونه در سیم کشی و لوله کشی به داخل کانکس باید تمام نکات مربوط به داشتن جلوه ی زیبا برا نمای داخلی کانکس رعایت شود تا داخل کانکس از نمای زیبایی برخوردار شود .

ابعاد و اندازه ی نمای داخلی کانتینر و کانکس طبق سلیقه ی مشتری باید طراحی و ساخته شود برای مثال اگر ابعاد کانکس بزرگ باشد درب پنجره ها و کابینت ها وسرویس بهداشتی و تمام نمای داخلی کانکس نیز طبق اندازه ی آن ساخته می شود . ابعاد و اندازه ی نمای داخلی کانکس در قیمت کانکس تاثیر دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.