کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس راهداری


کانکس راهداری

کانکس راهداری : کانکس راهداری ، به دلیل داشتن امکاناتی که از قبل برای آن پیش بینی شده ، دارای ویژگی های خاصی است که باعث شده اولا تبدیل به یک کانکس پرخاصیت و پرکاربرد شود ، دوما تقاضای زیادی نیز برای آن از طرف مشتریان ارائه شود. از این رو مجموعه آربی کانکس تصمیم به طراحی و ساخت کانکس راهداری با امکانات و ویژگی های خاص گرفته است ، مجموعه آربی کانکس رضایت مشتریان را سرلوحه ی کار خود قرار داده است و در این زمینه سعی دارد محصولات خود را مطابق با استاندارد های جهانی تولید و ارائه کند.

کانکس راهداری

کانکس راهداری

کانکس راهداری آربی کانکس چه کاریرد هایی دارد ؟

همانطور که از نام این کانکس نیز مشخص است ،در اصل از این کانکس برای امور راهداری و بین جاده ای ، و مناطق دور استفاده می شود ، اغلب مشتریان کانکس راهداری:ارگان های دولتی ، سپاه ، ارتش ، سازمان محیط زیست و جنگل داری ، اداره برق ، بیمارستان ها و مطب های صحرایی ،مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، پلیس راه ها ، مراکز امداد و نجات جاده ای ،و… می باشند ، که طیف وسیعی را شامل می شود. که بر اساس نیاز مشتریان به صورت طراحی اختصاصی و در قالب کانکس اداری ، کانکس مدیریتی ، کانکس خوابگاهی و… به آن ها ارائه می شود.

قیمت کانکس راهداری

قیمت کانکس راهداری در آربی کانکس با در نظر گرفتن مواد اولیه و متریال ساخت  ، اندازه و ابعاد کانکس ، مشخص می شود ، قیمت کانکس راهداری ، همچنین با توجه به تجهزیات داخلی مورد استفاده در داخل آن ، قابل تغییر می باشد.

خرید کانکس راهداری

محصولات کانکس راهداری تولید شده در آربی کانکس دارای استاندارد های جهانی بوده و می توانید برای سفارش محصول و خرید کانکس راهداری با مشاورین ما تماس بگیرید .

فروش کانکس راهداری

برای فروش کانکس راهداری خود  می توانید با آربی کانکس تماس گرفته و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

کانکس راهداری دست دوم

کانکس راهداری خریداری شده از مشتریان پس از بازسازی و تعمیرات لازم ، نقاشی خارجی و رنگ آمیزی داخلی تحت عنوان کانکس دست دوم راهداری یا همان کانکس راهداری دست دوم با قیمت بسیار پایین به فروش می رسد.

کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی : از کانکس های مدیریتی امروزه بیشتر برای مستقر شدن تیم مهندسی و کارشناسی جهت انجام پروژه های کاری بزرگ استفاده می شود . به دلیل محدودیت زمانی و بالا بودن هزینه ی ساخت و ساز استفاده از کانکس مدیریتی بهترین راه کار ممکن برای صرفه جویی در زمان و هزینه است .

کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی متمایز از دیگر کانکس هاست به دلیل این که بیشتر کانکس های مدیریتی به عنوان دفتر ریاست و مدیریت کاربرد دارند . وکانکس مدیریتی بایستی از بهترین متریال ساخته شده باشد و نمای داخلی و خارجی آن طبق سفارش مشتری جلوه ی ویژه ای داشته باشد .نمای درونی کانکس مدیریتی می تواند از نمای ساده ، نمای کامپوزیت ،نمای سایدینگ و ..ساخته شده باشد.

گروه کانکس سازی آربی کانکس در زمینه ی کانکس مدیریتی طرح های مدرنی را ارائه می دهند تا مدیران علاوه بر انجام کار از امنیت و آرامش محیط کاری نهایت لذت را ببرند . از کانکس های مدیریتی بیشتر در شرکت های ساختمان ، بیمارستان های صحرایی ، مرزبانی ها ، نیروی انتظامی ، شهرداری ها ، مراکز اموزشی و دانشگاه ها و .. استفاده می شود .

مشخصات فنی کانکس های مدیریتی

  • نمای داخلی و خارجی از جنس تایل پی وی سی و ورق گالوانیزه
  • سقف کانکس مدیریتی از جنس گالوانیزه با طرح سفال است .
  • درب کانکس مدیریتی از آلمینیوم درجه یک سنگین و دارای حفاظ برای جلوگیری از ورود حشرات
  •  کانکس مدیریتی دارای چراغ روشنایی و چراغ تونلی  که بر روی آن نصب می گردد
  • شیشه ی کانکس مدیریتی از جنس ساده  ویا ریفلکس و پنجره ی آن  آلومینیوم سنگین  می باشد .
  • دارای سقف  نسوز و دیواره ی با تراکم بالا .

قیمت کانکس مدیریتی

قیمت کانکس مدیریتی با توجه به نوع سفارش مشتری و مواد به کار رفته در ساخت ان بستگی دارد .همچنین قیمت کانکس مدیریتی  به ابعاد و اندازه و محل نصب کانکس نیز بستگی دارد .  جهت اطلاع از قیمت کانکس مدیریتی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت محصول انتخابی خود آگاه شوید

خرید کانکس مدیریتی

جهت خرید کانکس مدیریتی ابتدا بایستی کانکس مدیریتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن با مشاورین ما در شرکت آربی کانکس تماس حاصل نمایید . مشاورین ما شما را در انتخاب محصول دلخواهتان راهنمایی خواهند کرد و محصول انتخابیتان را در کمترین زمان ساخته و در محل دلخواه مشتری نصب خواهند کرد .
جهت خرید کانکس مدیریتی با متخصصین کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس مدیریتی

اکثرا مدیران و مهندسان پروژه های بزرگ بعدازاتمام پروژه ی خود دیگر نیازی به استفاده از کانکس مدیریتی ندارند . به همین علت شرکت آربی کانکس تصمیم گرفته آن را با قیمت بسیار بالایی از مشتری خریداری کند .
جهت فروش کانکس مدیریتی خود با مشاورین گروه اربی کانکس تماس بگیرید

کانکس مدیریتی دست دوم

گروه آربی کانکس پس از خرید کانکس مدیریتی از مشتری  تعمیرات لازم در خصوص کانکس دست دوم مدیریتی را انجام می دهد و آن را باعنوان کانکس مدیریتی دست دوم به مشتریانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را بابت خرید کانکس مدیریتی بدهند با قیمت کمتر به فروش می رساند .
جهت خرید کانکس مدیریتی دست دوم با متخصصین گروه آربی کانکس تماس بگیرید

کانکس گردشگری

کانکس گردشگری

کانکس گردشگری : اغلب استفاده و کاربرد این نوع کانکس ، در مراکز و مکان های گردشگری می باشد ، آربی کانکس با پیش بینی نیاز های کانکس گردشگری اقدام به طراحی و تولید این نوع از کانمس ها کرده که با استقبال مراکز گردشگری و تفریحی روبرو شده است. از این کانکس معمولا در مکان های تاریخی ، تفریحی ، پارک های جنگلی ، کنار سواحل و… به صورت ثابت، و یا به صورت متحرک (کانکس چرخدار توریستی) در اختیار توریسم و صنعت گردشگری گذاشته می شود.

کانکس گردشگری

قیمت کانکس گردشگری ، خرید و فروش

قیمت کانکس ها بیشتر به طراحی داخلی و موارد مورد نیاز در داخل کانکس ها برمیگردد و در کل اختلاف قیمت زیادی با کانکس های معمولی در همان ابعاد و اندازه وجود ندارد. برای اطلاعات دقیق در این رابطه می توانید با مشاورین و کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

 

کانکس ساندویچ پانل


کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل :ساخت سازه های ساندویچ پانل و تولید آن در کار گاه و به کار گیری و اجرای آن در محل طرح در اندازه ها و کاربرد های گوناگون مانند صنعتی  , اداری , سیار ,  فروشگاهی , مخابراتی , خوابگاهی , مکان های زیارتی , رستوران ها و مکامن های تفریحی و .. است .

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل از دولایه ترکیب شده است که لایه عایق میانی آن ترکیبی از پلی اورتان و پشم شیشه و پشم سنگ می باشد که از طرق شبکه ای به لایه های پوشاننده اتصال پیدا می کنند .  ساندویچ پانل خود به دو قسمت ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شود . مقاوم بودن کانکس ساندویچ پانل یکی از ویزگی های بسیار با اهمیت آن است .

کانکس ساندویچ پانل (sandwich panel)ساندویچ پانل چیست؟

اصطلاح کلمه ی کانکس به اتاق های از پیش ساخته شده که جنس آن ها از مواد اولیه با کیفیت عالی و سبک می باشد گفته می شود،  ساندویچ پانل یک ساختار مرکب و سبک است که برای کاربردهای ساختمانی به کار گرفته می شود .

ماده ی این عایق بسیار نرم و دارای خواص فیزیکی خاص می باشد که از دو طرف به دو لایه محدود شده و در وسط یک لایه ی عایق قرار دارد ( همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده است ) ، که از دو لایه ی فلزی خارجی با یک هسته ی ثابت از عایق ساندویچ پلی پورتان بین آن هاست .

ورق ها با چسب های مخصوص به هسته ی عایق پیوند می خورند . ساندویچ پانل با ورق فولادی و روی پوشش داده شده است  که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است. ضخامت ساندویچ پانل براساس سفارش تولید و عرضه می شود .

ضخامت آن حدود ۴ الی ۲۴ سانتی متر می باشد ، که از ۵ لایه تشکیل شده است . لایه های ساندویچ پانل عموما از بخش های زیر تشکیل می شوند :

• لایه ی بیرونی و درونی که اخرین سطوح پانل از دو طرف و در واقع نمای کار می باشند .

• لایه میانی ساندویچ پانل وظیفه عایق کاری و برودت را بر عهده دارد . ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی اورتان ، پلی استایرن ، پشم شیشه و پشم سنگ تولید می شوند .

در عصر کنونی که تمام دنیا به سوی کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز به پیش می روند استفاده از محصول ساندویچ پانل می تواند رایج و پرطرفدار باشد .

موارد کاربرد کانکس ساندویچ پانل

کاربرد ساندویچ پانل در ،خانه ها ، ویلا های مسکونی ، مدارس ، درمانگاه های سیار ، مخازن چند جداره ، سالن های ورزشی و استخر های سرپوشیده ، دیوار تقسیم داخلی ، اتاق های اداری در کارخانه ها ، ساختمان های اداری ، هتل ها و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

چرا کانکس ساندویچ پانل؟

 • سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح و مقاوم در برابر زلزله

• عایق در برابر سرما ، گرما ، صدا و رطوبت • نصب و اجرای آسان و سریع

• قابل شستشو بودن و بهداشتی

• قیمت مناسب نسبت به مصالح سنتی

• مقاومت بالا و عدم خورندگی در محیط های بازی و اسیدی

• عدم نیاز به قالب بندی

• مناسب برای تمام اقلیم ها رنگ ساندویچ پانل  ساندویچ پانل در۱۲ طیف های رنگی مختلف و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری طراحی و ساخته ی شوند.

انواع کانکس ساندویچ پانل

  • کانکس ساندویچ پانل دیواری
  • کانکس ساندویچ پانل سقفی
  • کانکس ساندویچ پانل سردخانه ای
  • کانکس ساندویچ پانل پیچ مخفی
  • کانکس ساندویچ پانل یک رو ورق یک رو کاغذ
  • کانکس ساندویچ پانل دو رو فویل
  • کانکس ساندویچ پانل دیواری دو رو صاف

و..

ساندویچ پانل دیواری : ساندویچ پانل دیواری که با عرض مفید۱/۱۴ به صورت صاف سلفون دار و شیار دار از دو لایه ورق که مابین آن ها فوم ترزیق شده است که جهت پوشش دیوار مورد استفاده قرار می گیرد . ساندویچ پانل سقفی : عرض مفید سقفی ۱/۰۱  عرض غیر مفید ۱٫۰۸ متر و طول تا ۱۴ متر ضخامت از ۳ سانتیمتر تا ۲۰ سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع الوزینگ گالوانیزه و آلومینیوم می باشد

مشخصات فنی کانکس ساندویچ پانل :

قیرگونی زیر ساندویچ پانل جهت پیشگیری از ورود حشرات و رطوبت

ساختار سقف ,  کف و دیواره ی ساندویچ پانل از پروفیل فولادی سنگین

نصب چراغ های حفاظ دار و پریزها و کلید های برق در بدنه ی بیرونی کانکس ساندویچ پانل

اجرا و به کارگیری سرویس بهداشتی , و حمام کامل باتمام امکانات داخل آن در ساندویچ پانل

پنجره و درب ساندویچ پانل از پروفیل های آلمینیومی و شیشه هاس ساده و رنگی و به کار گیری توری بیرونی برای پیشگیری از ورود گرد و غبار و حشرات .

رنگ آمیزی ساندویچ پانل با رنگ روغنی صنعتی

نصب کولرهای گازی پنجره ای  وآبی درکانکس های ساندویچ پانل

قیمت ، خرید و فروش کانکس ساندویچ پانل

جهت کسب اطلاع از شرایط فروش ، قیمت کانکس ساندویچ پانل ، خرید و فروش این محصول با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

قیمت سازه های ساندویچ پانل با در نظر گفتن میزان و نوع مواد اولیه و مخصوصا اندازه کانکس ها مشخص می شود. ما در مجموعه آربی کانکس همیشه سعی کرده ایم از بهترین مواد اولیه و متریال استاندارد برای تولید محصولات خود استفاده کنیم تا همیشه رضایت مشتریان را پشتوانه کار خود قرار دهیم.