کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس ساندویچ پانل


کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل :ساخت سازه های ساندویچ پانل و تولید آن در کار گاه و به کار گیری و اجرای آن در محل طرح در اندازه ها و کاربرد های گوناگون مانند صنعتی  , اداری , سیار ,  فروشگاهی , مخابراتی , خوابگاهی , مکان های زیارتی , رستوران ها و مکامن های تفریحی و .. است .

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل از دولایه ترکیب شده است که لایه عایق میانی آن ترکیبی از پلی اورتان و پشم شیشه و پشم سنگ می باشد که از طرق شبکه ای به لایه های پوشاننده اتصال پیدا می کنند .  ساندویچ پانل خود به دو قسمت ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شود . مقاوم بودن کانکس ساندویچ پانل یکی از ویزگی های بسیار با اهمیت آن است .

کانکس ساندویچ پانل (sandwich panel)ساندویچ پانل چیست؟

اصطلاح کلمه ی کانکس به اتاق های از پیش ساخته شده که جنس آن ها از مواد اولیه با کیفیت عالی و سبک می باشد گفته می شود،  ساندویچ پانل یک ساختار مرکب و سبک است که برای کاربردهای ساختمانی به کار گرفته می شود .

ماده ی این عایق بسیار نرم و دارای خواص فیزیکی خاص می باشد که از دو طرف به دو لایه محدود شده و در وسط یک لایه ی عایق قرار دارد ( همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده است ) ، که از دو لایه ی فلزی خارجی با یک هسته ی ثابت از عایق ساندویچ پلی پورتان بین آن هاست .

ورق ها با چسب های مخصوص به هسته ی عایق پیوند می خورند . ساندویچ پانل با ورق فولادی و روی پوشش داده شده است  که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است. ضخامت ساندویچ پانل براساس سفارش تولید و عرضه می شود .

ضخامت آن حدود ۴ الی ۲۴ سانتی متر می باشد ، که از ۵ لایه تشکیل شده است . لایه های ساندویچ پانل عموما از بخش های زیر تشکیل می شوند :

• لایه ی بیرونی و درونی که اخرین سطوح پانل از دو طرف و در واقع نمای کار می باشند .

• لایه میانی ساندویچ پانل وظیفه عایق کاری و برودت را بر عهده دارد . ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی اورتان ، پلی استایرن ، پشم شیشه و پشم سنگ تولید می شوند .

در عصر کنونی که تمام دنیا به سوی کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز به پیش می روند استفاده از محصول ساندویچ پانل می تواند رایج و پرطرفدار باشد .

موارد کاربرد کانکس ساندویچ پانل

کاربرد ساندویچ پانل در ،خانه ها ، ویلا های مسکونی ، مدارس ، درمانگاه های سیار ، مخازن چند جداره ، سالن های ورزشی و استخر های سرپوشیده ، دیوار تقسیم داخلی ، اتاق های اداری در کارخانه ها ، ساختمان های اداری ، هتل ها و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

چرا کانکس ساندویچ پانل؟

 • سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح و مقاوم در برابر زلزله

• عایق در برابر سرما ، گرما ، صدا و رطوبت • نصب و اجرای آسان و سریع

• قابل شستشو بودن و بهداشتی

• قیمت مناسب نسبت به مصالح سنتی

• مقاومت بالا و عدم خورندگی در محیط های بازی و اسیدی

• عدم نیاز به قالب بندی

• مناسب برای تمام اقلیم ها رنگ ساندویچ پانل  ساندویچ پانل در۱۲ طیف های رنگی مختلف و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری طراحی و ساخته ی شوند.

انواع کانکس ساندویچ پانل

  • کانکس ساندویچ پانل دیواری
  • کانکس ساندویچ پانل سقفی
  • کانکس ساندویچ پانل سردخانه ای
  • کانکس ساندویچ پانل پیچ مخفی
  • کانکس ساندویچ پانل یک رو ورق یک رو کاغذ
  • کانکس ساندویچ پانل دو رو فویل
  • کانکس ساندویچ پانل دیواری دو رو صاف

و..

ساندویچ پانل دیواری : ساندویچ پانل دیواری که با عرض مفید۱/۱۴ به صورت صاف سلفون دار و شیار دار از دو لایه ورق که مابین آن ها فوم ترزیق شده است که جهت پوشش دیوار مورد استفاده قرار می گیرد . ساندویچ پانل سقفی : عرض مفید سقفی ۱/۰۱  عرض غیر مفید ۱٫۰۸ متر و طول تا ۱۴ متر ضخامت از ۳ سانتیمتر تا ۲۰ سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع الوزینگ گالوانیزه و آلومینیوم می باشد

مشخصات فنی کانکس ساندویچ پانل :

قیرگونی زیر ساندویچ پانل جهت پیشگیری از ورود حشرات و رطوبت

ساختار سقف ,  کف و دیواره ی ساندویچ پانل از پروفیل فولادی سنگین

نصب چراغ های حفاظ دار و پریزها و کلید های برق در بدنه ی بیرونی کانکس ساندویچ پانل

اجرا و به کارگیری سرویس بهداشتی , و حمام کامل باتمام امکانات داخل آن در ساندویچ پانل

پنجره و درب ساندویچ پانل از پروفیل های آلمینیومی و شیشه هاس ساده و رنگی و به کار گیری توری بیرونی برای پیشگیری از ورود گرد و غبار و حشرات .

رنگ آمیزی ساندویچ پانل با رنگ روغنی صنعتی

نصب کولرهای گازی پنجره ای  وآبی درکانکس های ساندویچ پانل

قیمت ، خرید و فروش کانکس ساندویچ پانل

جهت کسب اطلاع از شرایط فروش ، قیمت کانکس ساندویچ پانل ، خرید و فروش این محصول با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

قیمت سازه های ساندویچ پانل با در نظر گفتن میزان و نوع مواد اولیه و مخصوصا اندازه کانکس ها مشخص می شود. ما در مجموعه آربی کانکس همیشه سعی کرده ایم از بهترین مواد اولیه و متریال استاندارد برای تولید محصولات خود استفاده کنیم تا همیشه رضایت مشتریان را پشتوانه کار خود قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.