کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانتینر یخچالی

کانتینر یخچالی

کانتینر یخچالی : از کانتینر های یخچالی برای حمل ونقل کالاهایی که نیاز به ماندن در دمای سرد و فریزری دارند استفاده می شود . داخل کانتینر یخچالی مجهز به محفظه کانتینر برای جایگذاری اشیا و محموله جهت حمل و نقل آن ها است تا علاوه بر خنک ماندن در طول مسیر حمل و نقل آسیب و ضربه به محموله وارد نشود .

کانتینر یخچالی

سه بخش اصلی کانتینر یخچالی :

کانتینر های یخچالی از سه بخش عمده تشکیل یافته اند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

محفظه ی عایق بندی شده

سیستم تهویه هوا در محفظه

سیستم سرد کننده و خنک نگهدارنده

کاربردهای کانتینر یخچالی :

ارتفاع و طول این نوع کانتینرها بسته به محموله و کالایی که حمل می شود دارد . کانتینر یخچالی می تواند کالاهایی را که نیاز به دمای خنک دارند را در خود جای دهد نمونه ای از کالاهایی که به وسیله کانتینر یخچالی حمل می شوند اعم از : فرآورده های لبنی چون بستنی , ماست , شیر و.. , مواد و لوازم آرایشی , بهداشتی , گوشت و ..

در ضمن این نوع کانتینرها چون بیشتر برای حمل و نقل بین المللی کاربرد دارد بایستی استانداردهای فنی انجمن ISO 104 را داشته باشد . کانتینرهای یخچالی به دلیل طی مسافت های طولانی که دارد بایستی بتواند دمای +۲۵ C تا  -۲۵  را در داخل کانتینر ایجاد کند . کانتینر های یخچالی به وسیله ی هواپیما , کشتی , کامیون و .. حمل می شود .

کانتینر های یخچالی در هنگام باربری و حمل ونقل در خشکی , برای تامین برق سیستم نیاز به پشتیبانی ژنراتور دیزلی دارد زیرا سیستم یخچال کانتینر یخچالی تماما الکترونیکی است .

ژنراتورهایی که به بالای کانتینر متصل می شوند بر روی واحد خنک کننده جای میگیرند . موتورهایی که بر روی کانتینر های یخچالی به کار می گیرند از بهترین موتورهای تولید کشور آمریکا است . شرکت آربی کانکس اقدام به طراحی و ساخت کانتینر های یخچالی با توجه به نوع نیاز و تقاضای مشتریان کرده است رضایت مشتری شرط اصلی در کار ماست

جهت اطلاع از قیمت , خرید کانتینر , فروش کانتینر های یخچالی , کانتینر دست دوم  با مشاورین ما در تماس باشید .

 

کانتینر روباز


کانتینر روباز

کانتینر روباز : (Open top Container) کانتینر روباز همان گونه که از نام آن پیداست به کانتینر هایی گفته می شود که به جای سقف فلزی از پارچه به عنوان سقف برای آن استفاده شده است . از کانتینر های روباز به مانند کانتینرهای دیگر برای حمل کالاهای مختلف استفاده می شود . کاربرد کانتینرروباز بیشتر برای کالاهای خشک و آن دسته کالاهایی که بسته بندی مشخصی ندارند از جمله :حبوبات , ماسه , شن .و.. مورد استفاده قرار میگیرد .

کانتینر روباز

برای حمل محموله  ابتدا آن را در کانتینر روباز چیده و سپس به وسیله ی وسایل نقلیه اعم از هواپیما , قطار , کامیون , کشتی و … به مقصد برده می شود . جنس بدنه ی کانتینر روباز از ورق های آهن و آلمنیوم و فلزی  است که علاوه بر سبک بودن آن مقاوم در برابر زنگ خوردگی و ساییدگی است .

شرکت آربی کانکس  اقدام به ساخت کانکس روباز مقاوم و درجه ی یک طبق استانداردهای جهانی کرده است و بنابر نیاز و سفارش مشتری  آن را در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته و به مشتری تحویل می دهد.

مزایای کانتینر روباز

ایمنی محموله و کاهش خسارت های اعم از سرقت , شکستگی و..
کاهش هزینه ی بسته بندی و حمل و نقل
حمل آسان و یکجای کالا به وسیله ی کانتینر های روباز
ساخته شده از مواداولیه  درجه یک و مقاوم
سهولت در حمل , تخلیه , جابه جایی و پرکردن کالا