کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس ویژه بحران

کانکس ویژه بحران

کانکس ویژه بحران : همانطور که از نام آن پیداست کانکس ویژه بحران در موقع بروز بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و .. مورد استفاده قرار می گیرد . ساختار و ظاهر  کانکس ویژه بحران همانند کانتیر است با این تقاوت که داخل کانکس بحران طبقه بندی خاصی ایجاد شده است .

کانکس ویژه بحران

کانکس ویژه ی بحران به سبب این که در مناطق بحرانی و محروم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد از استحکام و اسکلت بندی قوی برخوردار است . و از با اهمیت ترین فاکتور طراحی برای کانکس ویژه ی بحران ، استحکام و با دوام بودن آن هاست . کانکس ویژه ی بحران از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و جنس دیوار آن از ورق شادولاین دو میلیمتری و بدنه و اسکلت بندی کانکس بحران  قوی ساخته شده است .

کانکس ویژه بحران همچنین از امکان جابه جایی برخوردار است زیرا در موقع ساختن کانکس ویژه بحران از کرنرفیتینگ در هر گوشه ی این کانکس استفاده شده است که کار حمل و نقل را آسان می کند .

ویژگی های کانکس بحران

  • دارای جعبه کمک های اولیه
  • دارای کپسول آتش خاموش کن
  • تجهیزات اولیه پزشکی
  • قابل حرکت و جابجایی (کانکس چرخدار)
  • مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی
  • قابل اسکان برای مجروحین و آسیب دیدگان
  • در طرح ها و اندازه های مختلف

قیمت , خرید و فروش کانکس ویژه بحران

کانکس های ویژه بحران در طرح ها و اندازه های مختلفی با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود ، اغلب مشتریان آربی کانکس در این زمینه ، سازمان حلال احمر , بیمارستان ها , سازمان آتش نشانی, ستاد ویژه بحران , ارتش و نیرو های مصلح و… می باشد. جهت اطلاع از قیمت کانکس ویژه بحران , خرید و فروش کانکس ، با کارشناسان فروش آربی کانکس تماس بگیرید.

آربی کانکس ارائه دهنده ی انواع کانکس ها و کانتینر ها در طرح ها و اندازه های مختلف آماده خدمات رسانی برای مشتریان عزیز می باشد.

کانکس قوس دار

کانکس قوس دار

کانکس قوس دار : کانکس قوس دار با انواع و شکل های متفاوت می توانند در مکان های مختلف نصب و مورد استفاده قرار گیرند . کانکس قوس دار دارای سقفی قوسی شکل می باشد که بیشترین کاربردش برای انتظامات و جنگل بانان  و دیگر کاربران  است که کاردید به اطراف را برایشان مقدور می سازد .

کانکس قوس دار

کانکس قوس دار

  این نوع کانکس بیشتر در نقاطی که امکان ساخت و ساز وجود ندارد و یا هزینه بر است نصب و اجرا می گردد . کانکس قوس دار با توجه به سفارش و نیاز مشتری در طرح ها و اندازه های گوناگون طراحی و اجرا می گردد . به دلیل مقاوم بودن در برابر سرما و گرما , زلزله و دیگر بلایای طبیعی و انسانی می توان از کانکس های قوس دار در هر نقطه از مکانی چه در داخل و خارج شهر نصب و مورد استفاده قرار داد . داخل کانکس قوس دار دارای امکاناتی چون سرویس بهداشتی , اتاق اداری , اتاق استراحت و .. می باشد .

قیمت کانکس قوس دار

قیمت کانکس قوس دار با توجه  به ابعاد ومواد و طرح های گوناگونی که در ساخت کانکس قوس دار به کار رفته متفاوت است . قیمت کانکس قوس دار با توجه به سفارش مشتری  نیز می تواند تعیین شود برای نمونه بنا به سلیقه ی مشتری طرح داخل کانکس قوس دار اگر داری اتاق های زیای باشد اندازه ی کانکس نیز بزرگتر خواهد بود . و همچنین مواد به کار رفته در کانکس قوس دار می تواند تاثیر به سزایی در قیمت کانکس قوس دار داشته باشد.
برای اطلاع از قیمت کانکس قوس دار با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

خرید کانکس قوس دار

جهت خرید کانکس قوس دار با مشاورین با ما در آربی کانکس تماس بگیرید . و طرح پیشنهادی و انتخابی خود را در خرید کانکس قوس دار اعلام کنید تا متخصصین ما شما را در خرید کانکس قوس دار راهنمایی کنند .  رضایت مشتری مهمترین هدف ماست . گروه گروه صنعتی  آربی کانکس محصول انتخابی شما را در اسرع وقت به شما تحویل و در محل مورد دلخواهتان نصب خواهند کرد .
جهت اطلاعات بیشتر از خرید کانکس قوس دار با متخصصین آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس قوس دار

یکی از اقدامات مهم گروه صنعتی آربی کانکس فروش کانکس قوس دار است . در اکثر موارد دیده شده است که دیگر شما نیازی به استفاده از کانکس قوس دار ندارید بنابرین گروه آربی کانکس به فکر خرید کانکس قوس دار از شما مشتریان عزیز کرده تا در همچین مواردی آن را با بالاترین قیمت به فروش برسانید .
برای اطلاع از نحوه ی فروش کانکس قوس دار با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس قوس دار دست دوم

پس از خرید کانکس قوس دار از مشتری اقدامات لازم در جهت تعمیر , بازسازی و اطلاحات ممکن در خصوص کانکس قوس دار آن را با عنوان کانکس قوس دار دست دوم با کم ترین قیمت ممکن به مشتریانی که تقاضای کانکس دست دوم می کنند فروخته می شود . کانکس قوس دار دست دوم توسط متخصصین آربی کانکس قبل از فروش به مشنتری از نظر تاسیسات , عایق بندی و …مورد بررسی قرار می گیرند تا برای مشتری مساله ساز نشود .
جهت اطلاع از کانکس قوس دار دست دوم با متخصصین گروه آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس کشاورزی

کانکس کشاورزی

کانکس کشاورزی : همانطور که از اسم این کانکس مشخص است ، برای استفاده در امر کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد ، از کاربرد های کانکس کشاورزی می توان به حالت انباری , برای نگهداری و ذخیره سازی محصولات ، وسایل و تجهیزات کشاورزی ، و… اشاره کرد.

کانکس کشاورزی

کانکس کشاورزی آربی کانکس

به جهت موقعیت و نوع استفاده , این نوع کانکس ها می توانند به دو حالت کانکس چرخدار و یا ثابت باشند.

قیمت , خرید و فروش کانکس کشاورزی

مشاورین ما اماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه قیمت و شرایط خرید و فروش کانکس های کشاورزی می باشند.