کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس کاروان

کانکس کاروان آربی کانکس

کانکس کاروان : کانکس های کاروان در دسته کانکس های متحرک یا همان کانکس چرخدار قرار می گیرند. این نوع کانکس ها باتوجه به انعطاف پذیری بالایی که دارند ، دارای کاربرد های فراوانی نیز می باشند ، از کانکس پزشکی گرفته تا انکس های ویژه حمل حیوانات.

کانکس کاروان به سازه های فلزی که امکان جابه جایی و حمل و نقل را فراهم می کنند. همچنین کانکس کاروان از اتاق هایی ساخته شده است که قابلیت اسکان در آن ها مهیا است .

کانکس کاروان

کانکس کاروان

شرکت آربی کانکس آماده ی ارئه انواع کانکس کاروان در طرح ها , اندازه ها و امکانات مختلف است . در طراحی کانکس کاروان این شرکت از نماهای زیبا و همچنین برای حفظ ایمنی در سفر از ترمز خودکار استفاده شده است که ضمانت سفر سالم را برای مشتریان عزیز فراهم می کند .

کانکس کاروان کاربردهای مختلف و زیادی دارد از جمله در پزشکی , تجاری , تفریحی , عمرانی و … مورد استفاده قرار میگیرند .

از مهمترین مزیت های کانکس کارون می توان به قابلیت حمل و جابه جایی آن اشاره کرد که به آسانی به خودرو متصل می شوند که در تمام پروژه های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد همچنین به دلیل سریع الاجرا بودن زمانگیر نیستند .

کانکس کاروان شباهت زیادی به کانکس های مسکونی دارد نقطه ی اشتراک آن ها دراین است از وسایل لازم برای سکونت برخوردار است تنها تفاوتشان نیز در متحرک بودن کانکس کاروان است .

به دلیل دارا بودن چهار چرخ در مکان های قابل تردد می تواند با سهولت به حرکت در آید و همچنین کانکس کاروان از چهارجک جهت ثابت نگه داشتن برخوردار است . بیشترین کاربرد کانکس کاروان برای افرادی است که به نقاط مختلفی مسافرت می کنند و نیاز به سکونت و استراحت دارند .

ویژگی های کانکس کاروان

ازجمله ویژگی های بارز کانکس های کاروان می توان به موارد زیر نام برد :

  • اجرای سریع
  • قابل حمل بودن
  • دسترسی آسان
  • دوام و عمر بالا
  • تنوع کاربردی بالا
  • اندازه های متنوع برای کاربرد های مختلف

موارد استفاده کانکس کاروان

کانکس های کاروان با توجه به هدفی که برای آن طراحی و ساخته می شوند ، دارای کاربرد های مختلفی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این موارد می پردازیم ، با آربی کانکس همراه باشید :

کانکس کاروان مسکونی

این نوع کانکس ها برای اقامت موقت و یا دایم مورد استفاده قرار می گیرند. راحتی در حمل و نقل ، امکانات رفاحی پیش بینی شده  و… از ویژگی ها برجسته این نوع کانکس ها به شمار می آیند.

کانکس کاروان پزشکی

کانکس کاروان پزشکی برای مصارف پزشکی ، بانک های انتقال خون ، درمانگاه های صحرایی , اسن پزشکان در مناطق دور افتاده و اراده خدمات پزشکی با استفاده از این کانکس ها.

کانکس کاروان حمل ونقل حیوانات

جهت حمل و جابجایی حیوانات مختلف در مسافت های کوتاه و بلند مورد استفاده قرار می گیرد ، مجهز به هواکش های مخصوص بوده و امکانات داخلی مورد نیاز نیز در آن ها تعبیه شده است.

کانکس کاروان ایستگاه های خدمات شهری

این ایستگاه ها که اغلب از طرف شهرداری ها برای ارائه خدمات در کنار خیابان ها و مراکز عمومی قرار داده می شوند . و از جمله موارد پر کاربرد کانکس های کاروان می باشند.

انواع کانکس کاروان

  • کاروان های چرخدار
  • کاروان های حمل ونقل حیوانات
  • کاروان های اقامتی
  • ایستگاه های خدمات شهری
  • کاروان های خدمات پزشکی و فوریتی
  • اورژانس و خدمات جاده ای

قیمت , خرید و فروش کانکس کاروان

کانکس های کاروان ساخته شده در مجموعه آربی کانکس با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان عرضه می شود . قیمت کانکس کاروان بسته به اندازه ، ابعاد و مواد مورد استفاده در ساخت آن محاسبه می شود. خرید کانکس کاروان و فروش کانکس از مجموعه آربی کانکس با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می شود.

کانکس کاروان دست دوم

کانکس های خریداری شده از مشتریان پس از تعمیرات و بازبینی های لازم تحت عنوان کانکس دست دوم کاروان و با قیمت بسیار پایین تر نسبت به کانکس نو به مشتریان عرضه می شود.

جهت سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کانکس ، قیمت , خرید و فروش آن ها ، با کارشناسان فروش ما در آربی کانکس تماس حاصل فرمایید.

خرید کانتینر

خرید کانتینر

خرید کانتینر: یکی از خدماتی که شرکت آربی کانکس برای مشتریان خود  قرار داده ، خرید کانتینر و فروش کانتینر می باشد، خرید کانتینر و فروش کانتینر در آربی کانکس با بهترین قیمت انجام شده و مشتریان عزیز می توانند کانتینر مورد نظر خود را ، در مدل ها و طرح های مختلف سفارش دهند.
خرید کانتینر

خرید کانتینر

خرید کانتینر در آربی کانکس

در ساخت تمامی کانتینر های آربی کانکس از مواد اولیه کاملا استاندارد و با دوام استفاده شده و ضمانت محصولات این مجموعه ، گواهی بر کیفیت بالای آن ها می باشد ،

خرید کانتینر دست دوم

در برخی از موارد ، مشتریان پس از استفاده از کانتینر ، قصد فروش آن را دارند ، که در این زمینه ، آربی کانکس با بهترین قیمت ممکن ، اقدام به خرید این کانتینر ها کرده ، و پس از بازبینی کلی و انجام تعمیرات و اصلاحات مورد نیاز ، اقدام به فروش آن ها تحت عنوان کانتینر دست دوم  و یا کانتینر ارزان می کند.
بدیهی است که قیمت کانتینر دست دوم نسبت به کانتینر های نو بسیار پایین بوده و ارزش خرید بالاتری نیز دارند، از این رو اغلب افرادی که قصد دارند هزینه کمتری بابت خرید کانتینر پرداخت نمایند ، از کانتینر های دست دوم استفاده می کنند.

قیمت خرید کانتینر

قیمت کانتینر های تولدی شده در مجموعه ی آربی کانکس متنوع بوده ، و با توجه به مواد اولیه استفاده شده ، ابعاد و اندازه ی کانتینر و نوع مصرفی آن متغیر است.

سفارش خرید کانتینر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خرید کانتینر می توانید ، با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان آربی کانکس نیزبهره مند شوید. هدف مجموعه ی کانکس و کانتینر سازی آربی کانکس رضایت مشتریان و تولید محصول با کیفیت می باشد، امید است با همیاری شما عزیزان در این مسیر ثابت قدم بوده و روز به روز به کیفیت محصولات افزوده شود.

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی : ازکانکس نگهبانی برای مستقر شدن نیروهای نگهبانی استفاده می شود . کیوسک نگهبانی را می توان در بخش هایی از شهر و یا ورودی  کارخانه ها وساختمان ها و اداره جات و بیمارستان ها و …استفاده کرد . چون کیوسک نگهبانی برای نگهبانان  جهت حراست و نگهبانی ساخته می شود طراحی ساخت آن به گونه ای است که نگهبان از داخل کانکس نگهبانی به همه ی اطراف دید دارد .

 

کانکس نگهبانی

کیوسک نگهبانی

 کیوسک نگهبانی بسته به محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد در ابعاد و اندازه و طرح های گوناگون ساخته و نصب می شوند . ممکن است از کانکس نگهبانی در انتهای یک کوچه و یا ورودی درب یک ساختمان و دانشگاه و نیروی انتظامی و ..برای نگهبانی استفاده شود .

همچنین داخل کانکس نگهبانی دارای امکانات برای استقرار و استراحت نگهبانان است . داخل کانکس نگهبانی داری امکاناتی چون سرویس بهداشتی , سیم کشی , لوله کشی آب  , کولر, لوازم گرمایشی  و .. است .
همچنین کانکس نگهبانی دارای ابعاد مختلف ابعاد یک متری , چهار متری و شش متری طراحی و اجرا می شود .کیوسک نگهبانی را طبق سلیقه و سفارش مشتری می توان به صورت چرخ دار و ثابت ساخت تا در صورت لزوم امکان جابه جایی داشته باشد .
چون از کیوسک نگهبانی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد با از اسکلت بندی مقاوم ساخته شده است و شاسی کانکس نگهبانی اط تیرآهن و اسکلت آن از قوطی فلزی ساخته شده .
نمای داخلی کیوسک نگهبانی از پی وی سی و ام دی اف است و همچنین نمای خارجی آن از ورق گالوانیزه  فروم دارطراحی شده است .

قیمت کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

قیمت کانکس نگهبانی به متریال و نوع جنسی که در ساخت آن استفاده شده است بستگی دارد . همچنین بنا به سفارش مشتری می توان کیوسک نگهبانی را مجهزتر ساخت که در قیمت آن تاثیر گذار می گزارد . جهت اطلاع از قیمت کانکس نگهبانی ابتدا کیوسک نگهبانی مورد دلخواه خود را انتخاب و سپس با مشاورین ما در
کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت محصول انتخابی خود آگاه شوید .
جهت اطلاع از قیمت کیوسک نگهبانی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

خرید کیوسک نگهبانی

در خرید کیوسک نگهبانی مسائلی چون بالا بودن کیفیت کانکس نگهبانی , خرید از شرکت معتبرو .. پیش روی مشتریان قرار می گیرد . در همین راستا گروه آربی کانکس مشاورین خود را جهت راهنمایی خرید کانکس نگهبانی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . شما می توانید با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و کانکس انتخابی خود را سفارش دهید ما شما را با تمام جزئیات کیوسک نگهبانی راهنمایی خواهیم کرد و سپس کانکس نگهبانی منتخب مشتری را در مدت زمان کوتاه ساخته و در محل مورد نظر نصب خواهیم کرد
جهت اطلاع از خرید کانکس نگهبانی با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

فروش کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

گروه آربی کانکس اقدام به خرید کانکس از مشتریانی که دیگر از کانکس نگهبانی استفاده نمی کنند کرده است . مشتریانی که پس از مدتی استفاده از کیوسک نگهبانی تصمیم به فروش کانکس نگهبانی می کنند می توانند با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرند و اقدام به فروش کیوسک نگهبانی خود بکنند .

کیوسک نگهبانی دست دوم

گروه آربی کانکس پس از خرید کانکس نگهبانی از مشتری اقدامات لازم جهت تعمیرکیوسک نگهبانی می کند و آن را مثل روز اول تازه و نو می کند و آن را با عنوان کانکس نگهبانی دست دوم به مشتریانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را بابت خرید کیوسک نگهبانی بدهند می فروشند .
برای اطلاع از کانکس دست دوم با مشاورین کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی : مجموعه آربی کانکس تمامی محصولات کانکس های ویلایی خود را باتوجه به محل قرار گیری و شرایط محیطی به صورت استاندارد طراحی و تولید می کند . علاوه بر جنس و مقاومت کانکس ، امکانات و دکوراسیون داخلی کانکس ها نیز مورد توجه ویژه ای می باشد.

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی همانطور که از نامش مشخص است ، جهت اسکان دایم و یا موقت در باغ ها و مناطق جنگلی و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد. کانکس های ویلایی در طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند ، نمای ظاهری و داخلی این کانکس ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مستلزم دقت بالایی در هنگام طرح ریزی و ساخت کانکس ها می باشند.

از این رو آربی کانکس سعی بر این داشته محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کارایی به مشتریان خود عرضه کند.

ویژگی های کانکس ویلایی

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های کانکس های ویلایی می پردازیم ، با آربی کانکس همراه باشید.

دوام و عمر بالا

کانکس های ویلای به علت نوع استفاده ای که دارند ، بیشتر در معرض پوسیدگی و عوارض طبیعی قرار دارند. لذا در ساخت کانکس های ویلایی باید از مواد اولیه استاندادر و مقاوم استفاده کرد.

امکانات و نمای داخلی کانکس ویلایی

اغلب امکانات مورد نیاز کانکس های ویلایی به صورت پیشفرض در داخل آن ها قرار داده می شود ، ولی براساس نیاز و سلیقه مشتری ، تمامی امکانات داخلی و نمای داخلی آن ها قابل تغییر و بهینه سازی می باشند. امکاناتی مانند کانکس سرویس بهداشتی و کانکس حمام نیز هم قابل تعبیه در داخل کانکس ویلایی ، و هم به صورت کانکس سایدینگ در کنار آن ها می باشند.
نمای داخلی کانکس ها با استفاده از ورقه هی کامپوزیت ، پارکت و لمینت ، کاغذ دیواری و … قابل تغیر به هر طرح و نقشه دلخواه می باشد.

قابلیت حمل و جابجایی

کانکس های وبلایی در دو نوع کانکس ثابت و کانکس چرخدار طراحی و ساخته می شوند. کانکس های ویلایی چرخدار دارای قابلیت جابجایی بوده و می توان بر حسب نیاز از آن ها در مکان های مختلف استفاده کرد ، کانکس ویلایی ثابت نیز پس از زیررسازی های لازم با اسکان در محل مورد نظر به مشتریان تحویل داده می شود.

قیمت کانکس ویلایی

قیمت و ارزش کانکس های ویلایی باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده ، اندازه کانکس ، نوع ثابت و یا متحرک بودن آن تعین می شود. آربی کانکس محصولات تولیدی خود را با استفاده از مواد اولیه استاندارد ، ساخته و تحویل مشتریان خود میدهد. قیمت های ارائه شده ذر این مجموعه کاملا رقابتی می باشند.

کانکس ولایی دست دوم

کانکس های ویلایی خریداری شده از مشتریان ، بعد از بازبینی و تعمیرات لازم ، بازسازی شده و تحت عنوان کانکس ویلایی دست دوم . با قیمت بسیار پایین تر تحویل مشتری داده می شود. کانکس دست دوم در کیفیت های مختلف و با قیمت های متغییر و پایین به مشتریان عرضه می گردد.

خرید و فروش کانکس وبلایی

اگر کانکسی بدون استفاده دارید که قصد فروش آنرا داشته باشید ، آربی کانکس ، کانکس شما را با بالاترین قیمت ممکن خریداری کرده و تحت عنوان کانکس دست دوم به مشتریان ارائه می دهد.

جهت اطلاع از قیمت ، نحوه ی سفارش محصول و خرید کانکس ویلایی می توانید با کارشناسان فروش آربی کانکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید. کانکس ویلایی دست دوم نیز از محصولاتی می باشد که با کیفیت بالا و با قیمت پایین برای مشتریان تهیه می شود.

کانکس حمام

کانکس حمام

کانکس حمام :  شاید شما در مسافرت به اکثر نقاط مختلف شاهد کانکس حمام بودیده باشید این نوع کانکس بیشتر در مکان هایی که امکان ساخت حمام مقدور نیست نصب می شود . کانکس حمام به دلیل جابه جایی و نصب آسان در تمام مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .
می توان کانکس حمام را با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری در اندازه و طرح های مختلف طراحی کرد نمای این کانکس ها را می توان از پی وی سی و کامپوزیت طراحی کرد .
کانکس حمام

کانکس حمام

یکی از ویژگی های با اهمیت در ساخت و طراحی کانکس حمام مقاوم بودن آن هاست , مقاومت در برابر سرما و گرما و طوبت و ضد زلزله و سیل می باشد و سبک و قابل حمل می باشند و با توجه به نوع تقاضای مشتری  در انواع مدل های مختلف چرخ دار و ثابت ساخته می شوند .  سرویس های کانکس حمام دارای دو کابین , سه کابین , شش کابین و .. می باشد . طول و عرض کابین های این نوع کانکس به نوع نیاز مشتری  بستگی دارد .

قیمت کانکس حمام

قیمت کانکس حمام با توجه به اندازه , طرح و موادی که در ساخت آن استفاده شده بستگی دارد . کانکس حمام با نماهای متفاوت  مثل پی وی سی و کامپوزیت طراحی شده است  بنابراین قیمت نیز متفاوت خواهد بود . همچنین قیمت کانکس حمام بسته به محلی که در آن کانکس حمام  نصب می شود دارد .
برای اطلاع از قیمت کانکس حمام با مشاورین آربی کانکس تماس بگیرید

خرید کانکس حمام

برای خرید کانکس حمام دیگر نگران انتخاب کانکس حمام مناسب نباشید کافیست  با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و طرح انتخابی خود از کانکس حمام را سفارش دهید .کانکسازان  شرکت آربی کانکس در کمترین زمان کانکس حمام را طراحی  و آن را در محل انتخابی مشتری نصب خواهند کرد .
جهت خرید کانکس حمام با متخصصین مجرب آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

فروش کانکس حمام

جهت فروش کانکس حمام با شرکت آربی کانکس تماس بگیرید . شرکت کانکس سازی آربی کانکس اقدام به خرید کانکس دست دوم کرده است . تا بنا به هر علتی مشتری اگر نیازی به کانکس حمام و خانه پیش ساخته نداشت اقدام به فروش کانکس حمام به بالاترین قیمت ممکن کند .
جهت اطلاعات بیشتر از فروش کانکس حمام با مشاورین ما در شرکت آربی کانکس در تماس باشید .

کانکس حمام دست دوم

شرکت آربی کانکس پس از خرید کانکس حمام از مشتری اقدام به تعمیر و اصلاحات لازم در خصوص کانکس حمام می کند چون این کانکس یک بار استفاده شده است باید با دقت تمام آن را بازسازی کرد و آن را با نام کانکس حمام دست دوم به مشتری با کمترین قیمت بفروشد . بعضی از مشتریان هزینه ی زیای صرف کانکس نمی کنند به همین علت کانکس دست دوم مناسبترین گزینه ی انتخاب ان ها است .
برای اطلاع از کانکس دست دوم حمام با آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس مدرسه


کانکس مدرسه

کانکس مدرسه : شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که چطور یک مدرسه از کانکس ساخته میشود و به نظرغیر قابل تصور باشد ولی امروزه کانکس مدرسه در طبقه ها و اندازه های متفاوت ساخته و نصب می گردند .از کانکس مدرسه اکثرا در مناطق محروم که امکان ساخت مدرسه برایشان مقدور نیست استفاده می شود .

کانکس مدرسه

کانکس مدرسه

بعضی از مناطق شهری و روستایی  به دلیل کمبود امکانات ساخت مدرسه  ویا صعب العبور نمی توان مواد و مصالح مورد نیاز برای ساختن مدرسه را به آن مکان برد به همین دلیل کانکس مدرسه بهترین انتخاب برای این چنین مکان ها است .هدف از نصب کانکس مدرسه اجرای کلاس های درس می باشد .  ساختار کانکس مدرسه از ساندویچ پنل می باشد که عایق در برابر حرارت و صوت است  و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه است . کانکس مدرسه اگر نیاز به تعمیرداخلی وخارجی یا تغییر مکان داشت به راحتی می توان کانکس را حمل و نقل کرد و به مکان دلخواه برد.

کانکس مدرسه را به صورت های مختلفی می توان ساخت از جمله می توان آن را به صورت چند قلو ساخت و بعد در مکان مورد نظر به هم وصل نمود . کانکس مدرسه به دلیل مقاوم بودن در برابر سرما ورطوبت و دیگر بلایای طبیعی چون سیل و زلزله می توان از آن در انواع محیط های مختلف استفاده کرد. کانکس مدرسه  به دلیل دارا بودن اماکانات داخلی چون سرویس بهداشتی , کلاس , آبدارخانه , , بوفه , اتاق معلمان و مدیران , نمازخانه و .. بهترین مکان برای آموزش مخصوصا در مناطق محروم  محسوب می شود .

ویژگی های فنی کانکس مدرسه :

  • مقاوم بودن چرخ کانکس های سیار و چرخ دار
  • کفپوش ضد آب و عایق های مختلف برای پیشگیری از صدا و حرکت
  • سیستم روشنایی و سیم کشی کانکس مدرسه می تواند به صورت رو کار و توکار استفاده شده باشد .
  • اکثرا از درب آلمینیومی و شیشه دوجداره  در ساخت کانکس مدرسه استفاده می شود .

قیمت کانکس مدرسه

قیمت کانکس مدرسه با توجه به مواد اولیه  به کار گرفته در آن متفاوت باشد . کانکس مدرسه چون در پلان ها, اندازه ها و طرح های گوناگونی تولید و نصب می گردند قیمت آن ها نیز باهم متفاوت می باشند . کانکس مدرسه چون اکثرا در مناطق صعب العبور نصب می شود به دلیل مقاومت بالای کانکس قیمت نیز فرق می کند . گروه صنعتی آربی کانکس با بهره گیری از بهترین مواد روز دنیا و قیمت مناسب آماده ی ارائه خدمات خود به شما مشتریان عزیز می باشد . جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

خرید کانکس مدرسه

جهت سفارش و خرید کانکس مدرسه با مشاورین گروه آربی کانکس تماس بگیرید و محصول انتخابی خود را سفارش دهید ما آن را در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی تحویل می دهیم ودر محل مورد دلخواه تان نصب خواهیم کرد . مشاورین ما شما را در خرید کانکس مرغوب راهنمایی خواهند کرد . مهمترین هدف گروه صنعتی آربی کانکس رضایت و معیار مشتری است .
جهت سفارش کانکس مدرسه با آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس مدرسه

در اکثر موارد مشتریان پس از مدتی بنا به هر دلیلی دیگر نیازی به استفاده از کانکس مدرسه ندارند به همین دلیل آربی کانکس اقدام به خرید کانکس مدرسه از شما مشتریان عزیز با بالاترین قیمت مناسب کرده است . می توانید جهت فروش کانکس مدرسه خود با مشاورین آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس مدرسه دست دوم

یکی از اقدامات مهم و در خور توجه گروه آربی کانکس فروش کانکس دست دوم است که پس از خرید کانکس مدرسه از مشتریان اقدامات و اصلاحات لازم را در خصوص تعمیرات کانکس مدرسه انجام می دهند و کانکس مدرسه را با عنوان کانکس دست دوم مدرسه به مشتریان با کم ترین قیمت تحویل می دهند .
جهت خرید کانکس دست دوم مدرسه با آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس رستوران


کانکس رستوران

کانکس رستوران : کانکس رستوران را می توان در مکان های مختلفی نصب واستفاده کرد .  داخل کانکس رستوران مجهز به امکاناتی چون صندلی و میز می باشد تا به راحتی بتوان در داخل کانکس غذا میل نمود . با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری برای ساخت کانکس رستوران می توان آن را در ابعاد و اندازه های مختلف ساخت و نصب نمود . در طراحی کانکس رستوران با توجه به پیشنهاد مشتری می توان آن را سیار, ثابت  ویا ویلایی ساخت تا به راحتی قابل حمل به هر نقطه ی دلخواه باشد .

کانکس رستوران

کانکس رستوران

از کانکس رستوران می توان در دانشگاه ها , پروژه های ساختمانی , مدارس , بیمارستان ها , مراکز اداری , کارخانجات , جاده ها و یا هر مکانی  که به رستوران و کافی شاپ نیاز دارد استفاده کرد .
در طراحی و ساخت کانکس رستوران به مقاوم و سبک بودن آن توجه شده است زیرا که چون در مکان های مختلفی با شرایط آب و هوایی گوناگونی نصب می شود باید مقاوم در برابر بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله , رطوبت , سرما و گرما باشد .

قیمت کانکس رستوران

قیمت کانکس رستوران بسته به اندازه و بعد کانکس دارد , یعنی بسته به موادی که در ساخت آن استفاده می شود . ممکن است بعضی کانکس رستوران با پروفیل آهنی با ضخامت بالا ساخته شده باشد که مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی بالا می برد که تاثیر به سزایی در قیمت کانکس رستوران دارد . مناسب بودن قیمت  کانکس رستوران یکی از مهمترین ملاک گروه آربی کانکس است .
جهت اطلاع از قیمت کانکس رستوران با گروه صنعتی آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

خرید کانکس رستوران

خرید کانکس رستوران نیاز به مشاوره و تخصص دارد مشاورین ما در آربی کانکس شما را در خرید کانکس رستوران راهنمایی خواهند کرد . برای خرید کانکس رستوران ابتدا بایستی نوع مدل کانکس رستوران توسط مشتری انتخاب شود و بعد توسط گروه کانکس سازی آربی کانکس طراحی و ساخته می شود ودر محل نصب خواهد شد .
کافیست برای خرید کانکس رستوران با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس رستوران

اگر شما به هر دلیلی دیگر از کانکس رستوران وخانه ی پیش ساخته خود استفاده نمی کنید اگر  فکر فروش کانکس رستوران خود افتادید ما آن را با قیمت بالایی از شما خریداری می کنیم . گروه آربی کانکس اقدام به خرید کانکس دست دوم رستوران از مشتری کرده است . رضایت مشتری شرط اول کار گروه آربی کانکس است .
جهت فروش کانکس رستوران با آربی کانس تماس بگیرید .

کانکس رستوران دست دوم

گروه آربی کانس بعد از خرید کانکس رستوران دست دوم از مشتری اقدام به بازسازی و تعمیر کانکس می کند . مشتریانی که نمی خواهند هزینهی زیادی را بابت خرید کانکس رستوران بدهند تقاضای خرید کانکس دست دوم می کنند . گروه آربی کانکس,  کانکس رستوران را به مانند دفعه ی اول آن بازسازی می کنند و آن را با قیمت کم به مشتری می فروشند .
برای خرید کانکس رستوران دست دوم با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

کانکس کامپوزیت

کانکس کامپوزیت

کانکس کامپوزیت : کانکس کامپیوزیت یک نمونه ی کامل و زیبا از کانکس می باشد که نمای بیرونی آن از ورق کامپیوزیت استفاده شده است که می توان از آن برای نمای اداری و آموزشگاهی ونگهبانی و ..به کار برد که زیبایی شگرفی به فضای محیط اداری و آموزشگاهی شما می دهد . این نوع کانکس اکثرا  به خاطر زیبایی خاصی که دارد انتخاب می شود .
کانکس کامپوزیت

کانکس کامپوزیت

کاربرد نمای کامپوزیت برای پوشش داخلی و بیرونی  ساختمان ها  اکثرا به صورت سقف کاذب و پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد . ضخامت ورقه های کامپوزیت , نوع رنگ , اندازه , انواع مواد به کار رفته در کانکس کامپوزیت با توجه به متنوع بودن کیفیت آن را چند برابر کرده است  .در طراحی کانکس کامپوزیت باتوجه به نیاز مشتری می توان آن را در اندازه ها و رنگ های متنوع ساخت . از کانکس کامپوزیت بیشتر در سازه ها و ساختمان ها استفاده می شود . کامپوزیت ها از ورق های آلیاژی و آلمینیومی درست شده اند  که به همین دلیل مقاوم در برابر سرما , رطوبت , سیل و زلزله و ..هستند به دلیل مقاومتشان می توان  آن ها را در هر نقطه از مکانی نصب کرد .

مزیت های کانکس کامپوزیت

  • عمر طولانی و مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و آتش سوزی
  • سبک وزن بودن کانکس کامپوزیت
  • در ساخت کانکس کامپوزیت از مرغوبترین ورق های کامپوزیت استفاده شده
  • شکل پذیری و متنوع بودن نمای کانکس کامپوزیت
  • ثابت و سیار بودن کانکس کامپوزیت
  • مناسب بودن قیمت کانکس کامپوزیت
  • تخصص لازم در ساخت و اجرای نما و اسکلت کانکس کامپوزیت
  • رنگ پذیری و خم کاری کانکس کامپوزیت با توجه به سلیقه و نیاز مشتری

قیمت کانکس کامپوزیت

قیمت کانکس کامپوزیت بسته به طرح و اندازه ی آن فرق دارد .طراحی داخلی کانکس , اندازه ی اتاق های به کار رفته در آن می تواند در قیمت کانکس کامپوزیت تاثیر گذار باشد . مواد به کار رفته در تولید کانکس کامپوزیت اصلی ترین ملاک قیمت کانکس کامپوزیت محسوب می شود . کانکس کامپوزیت در طرح ها و رنگ های مختلف نمای زیبایی را به کانکس می دهد و مناسب بودن قیمت آن یکی از مزیت های کانکس کامپوزیت است که ساخت این کانکس نیاز به تخصص و تجربه دارد که متخصصین آربی کانکس به خوبی از عهده ی این کار بر می آیند .
جهت اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس کامپوزیت با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

خرید کانکس کامپوزیت

برای خرید کانکس کامپوزیت ابتدا باید طرح و پلان مورد نظر خود را در ساخت کانکس کامپوزیت انتخاب کنید . و بعد با مشاورین آربی کانکس تماس حاصل نمایید و طرح و اندازه ی پیشنهادی خود را سفارش دهید . متخصصین ما در اسرع وقت کانکس کامپوزیت را برای شما مشتریان عزیز طراحی و نصب خواهند کرد . کارشناسان آربی کانکس با مشاوره ی رایگان در خصوص خرید کانکس کامپوزیت شما را در انجام خریدتان یاری خواهند کرد .

فروش کانکس کامپوزیت

بعضی از مشتریان وقتی دیگر نیازی به استفاده از کانکس کامپوزیت ندارند یا به علت تغییر شغل و دیگر عوامل مربوطه از کانکس استفاده نمی کنند .  به جای دور انداختن می توانند اقدام به فروش آن به گروه صنعتی آربی کانکس کنند . آربی کانکس کانکس کامپوزیت مشتریان را با بالاترین قیمت روز خریداری می کند .
جهت اطلاع از فروش کانکس کامپوزیت با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

کانکس کامپوزیت دست دوم

گروه آربی کانکس بعد از خرید کانکس از مشتریان اقدام به بازسازی و تعمیرات کانکس کامپوزیت می کند. و تمام اقدامات اصلاح را در این مورد انجام می دهد و بعداز تکمیل کار و مطمعن بودن از سالم بودن کانکس کامپوزیت آن رابا نام کانکس کامپوزت دست دوم با کمترین قیمت به مشتریان تحویل می دهد.
جهت خرید کانکس دست دوم کامپوزیت با مشاورین آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی : آربی کانکس با تیم متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس سفارشی در زمینه های مختلف آماده بستن قرارداد و ارائه محصولات به تمامی ارگان ها و سازمان ها می باشد.

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی

ویژگی های تکنیکی کانکس سفارشی

– سقف کاذب (جهت جلوگیری از اتلاف انرژی تا ۴۰درصد)
– درب و پنجره UPVC دوجداره با گاز آرگون
– ضریب امنیت بالا با حفاظ فولادی در ورودی ها
– پوشش کف دوجداره (۱۰۰% عایق در برابر رطوبت)

ویژگی های طراحی کانکس سفارشی

– ارتفاع سقف بالا (۲۴۰ سانتیمتر)
– پرده های قابل شستشو
– کف پوش های آنتی استاتیک و ضد سایش (قابل شستشو)
– طراحی داخلی ویژه و فضاسازی متنوع با استفاده از دیواره های ۲ رنگ

قیمت , خرید و فروش کانکس سفارشی

جهت اطلاع از قیمت کانکس سفارشی ، خرید کانکس سفارشی ، فروش کانکس سفارشی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید.

کانکس دو اتاقه

کانکس دو اتاقه

کانکس دو اتاقه : طراحان و سازندگان کانکس شرکت آربی کانکس در ساخت کانکس دو اتاقه و چند اتاقه با به کارگیری از دانش روز دنیا و قدرت اجرایی بالا اقدام به ساخت کانکس دو اتاقه و چند اتاقه در طرح ها و کیفیت های بالا می کنند.
کانکس دو اتاقه

کانکس دو اتاقه

کانکس دو اتاقه و چند اتاقه اداری

تولید کانکس دو اتاقه و چند اتاقه در طرح ها و کار بردهای مختلف همچون  کاربرد دانشگاهی ,مدرسه ای  و اداری با توجه به تقاضای مشتری عرضه و ارائه می گردد . ساخت کانکس دواتاقه با توجه به نیاز و تقاضای مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و اجرا می گردد : 

کانکس دو اتاقه آبدارخانه و سرویس بهداشتی

کانکس دو اتاقه اتاق اداری و محل استراحت با درب ورودی از بیرون

محیط های مختلف درون و بیرون شهری همچون سازمان های دولتی , اداری ,

بیمارستان های صحرایی , روزنامه فروشی ,جنگل بانی و نگهبانی ها و بسیاری از موارد دیگر

کانکس اداری و کارگری چند اتاقه با راهرو ,مجهز به آبدارخانه,سرویس بهداشتی با درب ورودی از بیرون

کانکس دو اتاقه اداری مجلل و لوکس با سرویس بهداشتی و اتاق استراحت و مجهز به آبدارخانه

کانکس دو اتاقه اداری با سرویس بهداشتی درب مجزا از بیرون

قیمت ، خرید و فروش کانکس دو اتاقه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کانکس دو اتاقه ، فروش کانکس دو اتاقه ، کانکس دو اتاقه دست دوم ، قیمت کانکس دو اتاقه ، مشاوره رایگان و … می توانید با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید.  آربی کانکس با خرید کانکس دست دوم دو اتاقه  فروشی از طرف مشتریان ، بعد از انجام اقدامات لازم در زمینه ، بازسازی و تعمیرات آن ها ، این محصولات را تحت عنوان کانکس دو اتاقه ارزان ، یا کانکس دو اتاقه دست دوم ، و با قیمت بسیار پایین تر در  اختیار مشریان خود قرار می دهد.