کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی : ازکانکس نگهبانی برای مستقر شدن نیروهای نگهبانی استفاده می شود . کیوسک نگهبانی را می توان در بخش هایی از شهر و یا ورودی  کارخانه ها وساختمان ها و اداره جات و بیمارستان ها و …استفاده کرد . چون کیوسک نگهبانی برای نگهبانان  جهت حراست و نگهبانی ساخته می شود طراحی ساخت آن به گونه ای است که نگهبان از داخل کانکس نگهبانی به همه ی اطراف دید دارد .

 

کانکس نگهبانی

کیوسک نگهبانی

 کیوسک نگهبانی بسته به محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد در ابعاد و اندازه و طرح های گوناگون ساخته و نصب می شوند . ممکن است از کانکس نگهبانی در انتهای یک کوچه و یا ورودی درب یک ساختمان و دانشگاه و نیروی انتظامی و ..برای نگهبانی استفاده شود .

همچنین داخل کانکس نگهبانی دارای امکانات برای استقرار و استراحت نگهبانان است . داخل کانکس نگهبانی داری امکاناتی چون سرویس بهداشتی , سیم کشی , لوله کشی آب  , کولر, لوازم گرمایشی  و .. است .
همچنین کانکس نگهبانی دارای ابعاد مختلف ابعاد یک متری , چهار متری و شش متری طراحی و اجرا می شود .کیوسک نگهبانی را طبق سلیقه و سفارش مشتری می توان به صورت چرخ دار و ثابت ساخت تا در صورت لزوم امکان جابه جایی داشته باشد .
چون از کیوسک نگهبانی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد با از اسکلت بندی مقاوم ساخته شده است و شاسی کانکس نگهبانی اط تیرآهن و اسکلت آن از قوطی فلزی ساخته شده .
نمای داخلی کیوسک نگهبانی از پی وی سی و ام دی اف است و همچنین نمای خارجی آن از ورق گالوانیزه  فروم دارطراحی شده است .

قیمت کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

قیمت کانکس نگهبانی به متریال و نوع جنسی که در ساخت آن استفاده شده است بستگی دارد . همچنین بنا به سفارش مشتری می توان کیوسک نگهبانی را مجهزتر ساخت که در قیمت آن تاثیر گذار می گزارد . جهت اطلاع از قیمت کانکس نگهبانی ابتدا کیوسک نگهبانی مورد دلخواه خود را انتخاب و سپس با مشاورین ما در
کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت محصول انتخابی خود آگاه شوید .
جهت اطلاع از قیمت کیوسک نگهبانی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

خرید کیوسک نگهبانی

در خرید کیوسک نگهبانی مسائلی چون بالا بودن کیفیت کانکس نگهبانی , خرید از شرکت معتبرو .. پیش روی مشتریان قرار می گیرد . در همین راستا گروه آربی کانکس مشاورین خود را جهت راهنمایی خرید کانکس نگهبانی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . شما می توانید با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و کانکس انتخابی خود را سفارش دهید ما شما را با تمام جزئیات کیوسک نگهبانی راهنمایی خواهیم کرد و سپس کانکس نگهبانی منتخب مشتری را در مدت زمان کوتاه ساخته و در محل مورد نظر نصب خواهیم کرد
جهت اطلاع از خرید کانکس نگهبانی با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

فروش کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی

گروه آربی کانکس اقدام به خرید کانکس از مشتریانی که دیگر از کانکس نگهبانی استفاده نمی کنند کرده است . مشتریانی که پس از مدتی استفاده از کیوسک نگهبانی تصمیم به فروش کانکس نگهبانی می کنند می توانند با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرند و اقدام به فروش کیوسک نگهبانی خود بکنند .

کیوسک نگهبانی دست دوم

گروه آربی کانکس پس از خرید کانکس نگهبانی از مشتری اقدامات لازم جهت تعمیرکیوسک نگهبانی می کند و آن را مثل روز اول تازه و نو می کند و آن را با عنوان کانکس نگهبانی دست دوم به مشتریانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را بابت خرید کیوسک نگهبانی بدهند می فروشند .
برای اطلاع از کانکس دست دوم با مشاورین کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.