کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس پلیس


کانکس پلیس

کانکس پلیس : کانکس پلیس جهت مستقر شدن ماموران نیروی انتضامی در نقاط مختلف داخل شهر, خارج ازشهر , جاده ها با قابلیت نصب سیار و ثابت و باتوجه به نیاز های نیروی یگان طراحی و عرضه می گردد .

کانکس پلیس

کانکس پلیس

کانکس پلیس آربی

کانکس پلیس و نیروی انتظامی در مجموعه ی آربی کانکس در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و نصب می گردد. کانکس پلیس با دارا بودن نصب انواع تجهیزات و امکانات نیروی انتطامی اعم از نصب  بی سیم , دوریین مداربسته و رادار و .. است .
در بعضی از کانکس اداری پلیس برای زیبا نمودن جلوه ی  کانکس پلیس از نمای کامپوزیت استفاده شده است همچنین نسوز بودن و مقاوم در برابر حوادث و ضربه یکی از مزیت های کانکس پلیس و نیروی انتظامی می باشد .
از این رو در ساخت کانکس پلیس یکی از با اهمیت ترین موارد که باید درآن رعایت شود مقاومت و سبکی است تا از بلایا و حوادث  طبیعی سیل و زلزله و مهمتر از همه حمله و هجوم شرارت های خیابانی در امان باشد .

با توجه به نوع نیاز از کانکس پلیس و تقاضای مشتری می توان آن را در اندازه های مختلف و متنوع و همچنین متحرک -کانکس چرخدار و ثابت ساخت .
کانکس پلیس چون برای استقرار ماموران نیروی انتظامی ساخته شده است با دارا بودن امکاناتی چون اتاق استراحت , اتاق اداری , سرویس بهداشتی و نماز خانه  و آبدارخانه محل مناسبی برای مستقر شدن افراد یگان است تا وظایف خود را به نحو احسن به دور از دغدغه ی کم بود جا و مکان انجام دهند .

قیمت ، خرید و فروش کانکس پلیس

کانکس های پلیس طراحی و ساخته شده در مجموعه آربی کانکس با بهترین کیفیت و قیمت ممکن به واحد های انتظامی ارائه می شود ، جهت خرید کانکس پلیس ، فروش کانکس پلیس و همچنین کسب اطلاع از قیمت کانکس پلیس با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت :  کانکس غرفه بازیافت در مجموعه آربی کانکس به پیشنهاد شهرداری ها در طرح ها و ابعاد مختلف و با کیفیت و قیمت مناسب تولید و ارائه می گردد .

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت آربی کانکس

برای حفاظت از فضاهای سبز, پارک ها و محیط زیست کانکس غرفه ی بازیافت وارد عمل شده است و با استقرار در پارک ها و فضای سبز به کمک محیط زیست آمده استو مردم را تشویق به این کار که زباله های تفکیک شده ی را تحویل کانکس غرفه ی بازیافت دهند تا هم در حفظ و نگهداری محیط زیست سهیم باشند و هم بابت آن هزینه دریافت کنند .

کانکس غرفه بازیافت با مقاومت بسیار بالایی در مقابل پوسیدگی و رنگ زدگی حرارتی و برودتی ساخته شده است و همچنین مقاوم در برابر سیل و زلزله و دیگر بلایای طبیعی است . با توجه به تقاضا و نیاز مشتری در سفارش ساخت غرفه بازیافت می توان آن را چرخدار ( سیار ) و ثابت ساخت همچنین به دلیل سبک بودن قابل حمل  و نقل باشند و می توان به هر نقطه ی مد نظر برد و از آن استفاده کرد .

طراحی و تولید  کانکس غرفه بازیافت به صورت شیب دار و ساده و سقف کانکس به صورت قوس دار و چند ضلعی در ابعاد و نمونه های مختلف تولید و عرضه می گردد

قیمت ، خرید و فروش کانکس غرفه بازیافت

جهت خرید کانکس غرفه بازیافت ، فروش کانکس غرفه بازیافت ، و کسب اطلاع از قیمت کانکس غرفه بازیافت می توانید با متخصصین ما در آربی کانکس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

کانکس دست دوم کانکس غرفه بازیافت نیز در مجموعه آربی کانکس با قیمت مناسب برای مشتریان عرضه می شود ، که دارای ارزش خرید بالایی بوده و از لحاظ کارایی و رفع نیاز های پی بینی شده ، کارایی کانکس غرفه بازیافت نو را دارد.

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی : از کانکس کارگاهی جهت مستقر شدن نیروهای کارگری , تکنسین ها , مهندسین برای انجام پروژه های مختلف عمرانی استفاده می شود . چون در ساخت کانکس هیا کارگاهی از مواد مستحکم و بادوام استفاده شده است به همین علت می توان از کانکس کارگاهی در هر شرایط اقلیمی و منطقه ای استفاده کرد.

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاه

کانکس های کارگری  امکان استفاده از امکانات رفاهی کانکس را برای کارگران فراهم می کند . داخل کانکس کارگاهی از امکاناتی چون تخت خواب , سرویس بهداشتی و حمام , کولر , کپسول آتش نشانی , جعبه ی کمک های اولیه , کابینت و قفسه و… برخوردار است . بنا به سفارش مشتری می توان کانکس کارگاهی را در انواع  واندازه های مختلفی ساخت .

مشتریان برای صرفه جویی در هزینه ی خرید کانکس می توانند پیشنهاد ساخت کانکس متحرک کارگاهی را سفارش دهند و به دلیل امکان جابه جایی  این نوع کانکس به مکان مورد نظر  می توانند از کانکس کارگاهی در انواع پروژه های خود استفاده کنند و در ضمن اگر نیازی به استفاده از کانکس های کارگاهی نداشتند آن را به شخص دیگری بفروشند .

همچنین کانکس های کارگاهی را می توان به صورت های مختلفی بنابه سفارش مشتری ساخت اعم از کانکس کارگاهی سالنی , دو طبقه , دو اتاقه , سه اتاقه و …. ساخت .

مزایای استفاده از کانکس کارگاهی

  • مقاوم در برابربلایای طبیعی
  • امکان باز خرید کانکس کارگاهی
  • جنس کانکس کارگاهی ازورق گالوانیزه وساندویچ پانل
  • سیستم گرم کننده و خنک کننده کانکس کارگاهی
  • تجهیزات سیم کشی و داخلی برق کانکس کارگاهی
  • دارا بودن سرویس بهداشتی , حمام , آشپزخانه و آبدارخانه
  • جنس دیوارهای داخلی کانکس های کارگاهی از pvc
  • داری  سقف قوس دار و طرح دار
  • کانکس در انواع متحرک و ثابت

قیمت کانکس کارگاهی

قیمت کانکس کارگاهی با توجه به نوع ابعاد و اندازه و طرح های آن بستگی دارد . برای اطلاع از قیمت کانکس با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت نوع کانکس کارگاهی انتخابی  خود آگاه شوید .

خرید کانکس کارگاهی

برای خرید کانکس کارگاهی ابتدا کافیست نوع کانکس کارگاهی خود را انتخاب نمایید سپس با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و محصول انتخابی خود را سفارش دهید متخصصین ما در آربی کانکس آن را در کمترین زمان ممکن ساخته و در محل مورد نظر مشتری نصب خواهند کرد . رضایت مشتری شرط اصلی کار گروه آربی کانکس است .
جهت خرید کانکس با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید

فروش کانکس کارگاهی

مشتریان اگر بعد از مدت زمانی بنابه هر دلیلی اعم از تمام شدن پروژه و … دیگر نیازی به استفاده از کانکس خود نداشتند می توانند آن را به شرکت آربی کانکس با قیمت بالایی بفروشند تا هزینه ی خرید کانکس کارگاهی مشتری به هدر نرود .
برای اطلاع از فروش کانکس  با مشاورین کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید .

کانکس کارگاهی دست دوم

گروه آربی کانکس پس از خرید کانکس  از مشتری اقدام به تعمیر و بازسازی کانکس می کند و تعمیرات لازم را بر روی کانکس انجام می دهد .و آن را بانام کانکس دست دوم کارگاهی به مشتریانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را بابت خرید کانکس کارگاهی بدهند با کمترین قیمت به فروش می رسانند .

جهت اطلاع از کانکس دست دوم با متخصصین آربی کانکس تماس بگیرید .