کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس پلیس


کانکس پلیس

کانکس پلیس : کانکس پلیس جهت مستقر شدن ماموران نیروی انتضامی در نقاط مختلف داخل شهر, خارج ازشهر , جاده ها با قابلیت نصب سیار و ثابت و باتوجه به نیاز های نیروی یگان طراحی و عرضه می گردد .

کانکس پلیس

کانکس پلیس

کانکس پلیس آربی

کانکس پلیس و نیروی انتظامی در مجموعه ی آربی کانکس در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و نصب می گردد. کانکس پلیس با دارا بودن نصب انواع تجهیزات و امکانات نیروی انتطامی اعم از نصب  بی سیم , دوریین مداربسته و رادار و .. است .
در بعضی از کانکس اداری پلیس برای زیبا نمودن جلوه ی  کانکس پلیس از نمای کامپوزیت استفاده شده است همچنین نسوز بودن و مقاوم در برابر حوادث و ضربه یکی از مزیت های کانکس پلیس و نیروی انتظامی می باشد .
از این رو در ساخت کانکس پلیس یکی از با اهمیت ترین موارد که باید درآن رعایت شود مقاومت و سبکی است تا از بلایا و حوادث  طبیعی سیل و زلزله و مهمتر از همه حمله و هجوم شرارت های خیابانی در امان باشد .

با توجه به نوع نیاز از کانکس پلیس و تقاضای مشتری می توان آن را در اندازه های مختلف و متنوع و همچنین متحرک -کانکس چرخدار و ثابت ساخت .
کانکس پلیس چون برای استقرار ماموران نیروی انتظامی ساخته شده است با دارا بودن امکاناتی چون اتاق استراحت , اتاق اداری , سرویس بهداشتی و نماز خانه  و آبدارخانه محل مناسبی برای مستقر شدن افراد یگان است تا وظایف خود را به نحو احسن به دور از دغدغه ی کم بود جا و مکان انجام دهند .

قیمت ، خرید و فروش کانکس پلیس

کانکس های پلیس طراحی و ساخته شده در مجموعه آربی کانکس با بهترین کیفیت و قیمت ممکن به واحد های انتظامی ارائه می شود ، جهت خرید کانکس پلیس ، فروش کانکس پلیس و همچنین کسب اطلاع از قیمت کانکس پلیس با متخصصین ما در آربی کانکس تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.