کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

خرید و فروش و قیمت کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ , خرید و فروش و قیمت کانکس کافی شاپ , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس های کافی شاپ یکی از به روزترین و مدرنترین سازه ها در دنیا شناخته شده است که امروزه روند روبه رشدی داشته و اکثرا در تمامی کشورها از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می شود . کانکس کافی شاپ یا کانکس فست فود در ابعاد و اندازه های مختلف و در نوع ثابت و یا سیار طراحی و تولید می گردند . که استفاده از این نوع از سازه ها در کشور ما نیز معمول شده و اکثرا شاهد این دست از کانکس ها هستیم .

اگر می خواهید شما از آن به عنوان یک کافی شاپ استفاده کنید از امکانات و شرایط خاصی برخوردار است . مهمترین نوع این ها آن های هستند که مورد تایید وزارت بهداشت هستند یعنی رعایت بهداشت یکی از اصلی ترین موضوع هایی است که در طراحی این دست از کانکس ها باید به آن ها توجه کرد یعنی کانکس را طوری طراحی کرد که از قابلیت شستشو برخوردار باشد . که اکثرا از پوشش استیل برای کف و دیواره های این سازه طراحی می شود .


قیمت کانکس کافی شاپ

قیمت کانکس کافی شاپ


انواع کانکس کافی شاپ

کانکس فست فود و یا همان کانکس های کافی شاپ – coffee shop container در دو نوع ثابت و سیار تولید می شوند . و هرکدام از آن ها از شرایط و ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند . دلیل متفاوت بودن این سازه ها به هم دیگر نیز این است که انتظارات , نیاز خریداران , نوع استفاده از سازه که می کنند , محل قرارگیری سازه و .. با یکدیگر فرق می کند . بعضا در برخی موارد امکان دارد خریدار فضای کافی برای نصب سازه داشته باشد به همین دلیل کانکس را سفارش می دهد که در ابعاد و اندازه ی بزرگتر باشد . و یا برعکس این مورد ممکن است فردی درخواست سازه در اندازه ی کوچک داشته باشد زیرا در ساعات مشخصی از روز از آن استفاده می کند . به همبن دلیل کانکس های کافی شاپ در اندازه های مختلف تولید می شوند و در محل مورد نظر خریداران محترم نصب می گردند .

کانکس کافی شاپ ثابت

از این نوع از کانکس ها بیشتر در دانشگاه ها و پارک ها استفاده می شود و چون به صورت ثابت در یک جا نصب می شوند از ابتدا د رابعاد بزرگ طراحی می شوند و دارای امکاناتی از جمله پذیرایی و آماده سازی است . در طراحی نمای داخلی سازه به دلیل هماهنگی با طبیعت و محیط قرار گیری سازه از چوب ساخته شده است

کانکس کافی شاپ سیار

یکی از پرکاربردترین کانکس های تولید شده در مجموعه ایرانا سازه کانکس کافی شاپ سیار است که مانند کانکس کترینگ سیار و کانکس فست فود سیار کابردهای زیادی دارد . این نوع از سازه به نسبت ثابت آن در ابعاد کوچکتر ساخته می شوند زیرا در هنگام جابه جایی به مشکل برنخورند . این نوع از کانکس ها بر روی دو محور چرخدار طراحی شده اند که می توان آن ها را به وسیله ماشین های بزرگ حمل وحتی خودروهای سواری جابه جا کرد . مهمترین تفاوت این سازه با سازه ثابت آن د راین است که چون فضای داخلی سازه ثابت در ابعاد کوچکتر است اکثرا پذیرایی از مشتریان در بیرون سازه و بر روی میزها و صندلی هایی که در بیرون چیده شده اند صورت می گیرد ولی اما د رنوع ثابت آن پذیرایی هم در داخل کانکس و هم در بیرون کانکس انجام می شود .

امکانات کانکس کافی شاپ

شاید این سوال به ذهنات آید که کانکس های کافی شاپ از چه امکاناتی برخوردارند ؟و چه ویژگی هایی را باید دارا باشند ؟ در پاسخ به این سوالات باید اشاره کرد که طراحی نوع سیار سازه با ثابت آن فرق دارد و آن هم این که در نوع سیار آن باید سقف و بدنه ی داخلی آن از نوع استیل های ضد خش باشد . و تمامی امکانات داخلی اعم از سینک و کابینت بندی نیز از این دست باشند . زیرا هم بهداشتی بوده و هم از قابلیت شستشو برخوردار است .

بیشتر بخوانید در : کانکس دست دوم

سنک و همچنین تعبیه مخزن آب نیز برای این نوع از کانکس ها اجباری است و باید در طراحی آن ها به این نکات نیز توجه کرد . لوازمی چون یخچال , قهوه ساز و دیگر امکانات داخلی بر عهده ی خود خریدار است . در نوع ثابت این سازه نیازی نیست که فضای داخلی از استیل باشد می توان از طرح های چوب , پی وی سی و .. نیز استفاده کرد .

قیمت کانکس کافی شاپ

اما در مورد قیمت این سازه نیز باید گفته شود که قیمت سازه ثابت با سیار آن فرق دارد و همچنین طراحی داخلی سازه چرخدار چون اکثرا از تمام استیل است و دارای مخزن تخلیه و ذخیره آب است و به دلیل چرخدار بودن آن نیز مسلم است قیمت آن با نوع ثابت فرق دارد . اما از این نکته نیز نباید غافل شد که بنابه درخواست مشتری می توان داخل فضای سازه ثابت و سیار را طراحی کرد و قیمت آن را محاسبه کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.